۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۷۶۱
آیت الله طبرسی:

۲۲ بهمن به نمادی از وحدت و همبستگی ملی در دفاع از انقلاب تبدیل می‌شود

۲۲ بهمن به نمادی از وحدت و همبستگی ملی در دفاع از انقلاب تبدیل می‌شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ۲۲ بهمن امسال به نمادی از وحدت و همبستگی ملی در دفاع از اصل انقلاب تبدیل خواهد شد.
آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از سال‌های دیگر خواهد بود.

وی با بیان این که ملت ایران با درک شرایط امروز کشور با حضوری بی نظیر‌تر از سال‌های گذشته بر اقتدار و عظمت نظام اسلامی خواهند افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی همواره با زمان شناسی و موقعیت شناسی خود بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در این روز‌ها دشمنان نظام اسلامی به حضور در صحنه مردم چشم دوخته اند، بیان داشت: همه امید بدخواهان نظام اسلامی به حضور مردم در راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن امسال است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران همواره ثابت کردند که فریب تبلیغات دروغین غربی‌ها را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: این ملت هوشیار و بیدار هستند و در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران با حضور چهل ساله مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حفظ شده است، بیان داشت: این انقلاب دینی و مردمی در حالی چهل ساله شد که همه دشمنان و بدخواهان این نظام برای براندازی و نابودی انقلاب چهل سال نقشه کشیدند و توطئه کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که چهل سالگی انقلاب تیری زهرآگین در قلب سیاه دشمنان ملت ایران است، خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت توجهات خداوند متعال و ائمه معصومین (ع) در میان انبوهی از توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام‌های سلطه گر چهل ساله شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی به یک درخت تنومندی تبدیل شده که با فشار‌ها و تهدید‌های دشمنان ذره‌ای از مسیر خود منحرف نخواهد شد، بیان داشت: انقلاب اسلامی در ورود به دهه پنجم خود با قدرت و شتاب بیشتری در مسیر تحقق اهداف انقلاب و نظام حرکت خواهد کرد.

وی با بیان این که ۲۲ بهمن امسال به نمادی از وحدت و همبستگی ملی در دفاع از اصل انقلاب تبدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در این روز باشکوه مهر تأییدی بر اصل نظام و انقلاب خواهند زد./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات