۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۹۶۷۶۴
با حرکت به سمت حرم رضوی؛

اجتماع عظیم فاطمیون در میدان شهدا مشهد برگزار شد

اجتماع عظیم فاطمیون در میدان شهدا مشهد برگزار شد
اجتماع عظیم فاطمیون در عرصه میدان شهدا و حرکت به سمت حرم مطهر رضوی با حضور گسترده عاشقان فاطمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع عظیم فاطمیون امروز با حضور گسترده دلدادگان به بانوی بزرگ اسلام در عرصه میدان شهدا  مشهد برگزار شد.

در این مراسم معنوی عزاداران فاطمی از زن و مرد نه تنها به سوگ بانوی بزرگ اسلام نشستند بلکه با این بانوی بزرگ اسلام عهد بسته که فرهنگ و سیره این بزرگ بانوی عالم بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به پاسداشت همه رنج هایی که حضرت با جان خود برای زنده نگه داشتن اسلام  کشید به ایشان لبیک گفتند.

عزاداران فاطمی بعد از تجمع در عرصه میدان شهدا و مدیحه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به سمت حرم مطهر رضوی حرکت و در صحن انقلاب اسلامی تجمع کردند و به عزاداری پرداختند.

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در جمع عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی به بیان مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) و ظلم هایی که کفار به ایشان وارد کردند، پرداخت.

در این مراسم از عزادارن فاطمی دعوت شد تا در موقوفه دسته جمعی مهر فاطمی مشارکت کنند و علاقه مندان می توانند به آدرس http://www.mehrfatemi.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است؛ موقوفه مهر فاطمی که اولین موقوفه دسته جمعی حضرت فاطمه(س) است به همت علمای شهر مشهد و اداره اوقاف بنیانگذاری شد و در جهت برگزاری برنامه های برنامه های مختلف فرهنگی در خصوص حضرت زهرا(س) اجرا می شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات