۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۹۶۷۷۹
استاد حوزه و دانشگاه در نوشتاری؛

بی تدبیری مسئولان، مردم را ناامید می‌کند

بی تدبیری مسئولان، مردم را ناامید می‌کند
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در یادداشتی به تبیین ویژگی‌های ضروری مسئولان جامعه پرداخته است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی به تبیین ویژگی‌های ضروری مسئولان جامعه پرداخته است که متن آن در ذیل تقدیم مخاطبان می‌شود.

عده ای هنوز مشغول نقد دولت نهم و دهم هستند و اینکه چه کرد و چه نکرد چه گفت و چه نگفت اما چشم از عملکرد دولت مردان کنونی بسته اند و نمی بینند مردم چه میکشند و چه میگویند. حاشیه سازی نیروهای رسانه ای امروز و امنیتی دیروز هم کاری از پیش نمیبرد و دیدگاه منفی مردم را نسبت به اوضاع نابسامان فعلی تغییر نمیدهد.

شاید برخی از این حاشیه سازان همچون مدل قتلهای زنجیره ای و روزنامه های زنجیره ای می خواهند مردم را از نظام و رهبری جدا سازند اما کور خوانده اند مردم شهید پرور ایران اسلامی به اصل نظام و رهبری دلبستگی شدید واقعی دارند و لکن از دولتیان مایوس و معترض اند.

بی تدبیری شدید دولت، باعث ناامیدی مردم شده است

ای کاش این طایفه می فهمیدند که مردم ولی نعمت آنها هستند و باید به آنها خدمت کنند و ساختارهای فسادزا در نهادهای اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را در این مدت باقیمانده اصلاح کنند و به جای شعار اصلاح طلبی به اصلاح عملکردها بپردازند تا مردم هم تدبیر ببینند و هم امیدوار گردند.

سخن مردم این است که آنچه به دیگران نسبت دادند خود کردند و آنچه وعده دادند خلاف واقع در آمد و این تحلیل بسیار خطرناک است و انتخابات دوره بعد ریاست جمهوری را به چالش می اندازد.

مردم از اصول گرایان و اصلاح طلبان ناامید شدند رفتار هر دو دسته با شعارهایشان مطابقت ندارد لذا دوره بعد کاندیدایی از جریان سوم بیشتر مورد استقبال مردمی قرار خواهد گرفت اگر مردم مدار و ساده زیست و عدالت خواه و دانش محور و متکی به ارزشهای انقلاب باشد.

مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشکوهشان در چهل سالگی انقلاب اسلامی نشان خواهند داد که کدخدایی بیگانه را نمی خواهند و استقلال را طالب اند و پیشرفت کشور را از دولتی ها انتظار دارند و مبارزه با فساد را از امنیتی ها و حراستی ها و قضایی ها خواستارند.

خدایا مردم و رهبر ایران اسلامی را نگه دار و توفیق خدمت به مردم را نصیب مسولان عنایت فرما./876/د102/س

کانال حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه

مهدی شاهی
ارسال نظرات