۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۹۶۸۳۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمن با سلاح مذاکره درصدد نفوذ در بطن انقلاب است

دشمن با سلاح مذاکره درصدد نفوذ در بطن انقلاب است
نقوی با بیان اینکه دشمن با بکارگیری سلاح مذاکره و بهانه هسته‌ای به دنبال نفوذ در انقلاب است، گفت: آنها می‌خواهند وابستگی داخلی ایران را دوچندان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در نشست گرامیداشت دهه فجر و شام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) در مسجد ولیعصر(عج) باقرآباد قرچک با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند تا از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند، هشدار چند باره رهبر انقلاب نسبت به هوشیاری در برابر نفوذ دشمن را یادآور شد و تأکید کرد: آگاهی نسبت به تحرکات دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: دشمن با به کارگیری سلاح مذاکره و بهانه هسته‌ای به دنبال ورود و نفوذ در بطن انقلاب و نظام است تا از این طریق وابستگی داخلی ایران را دوچندان کند و پس از آن به هدف نهایی خود یعنی براندازی و شکست دست یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار رییس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: در این دیدار رهبری فرمود چرا ما باید عضو کنوانسیون FATF باشیم، اتاقی که استکبار در آن پخت و پز می‌کند سر و ته آن معلوم نیست، خودتان قانون، لایحه و طرح‌های لازم را تهیه کنید.

نقوی حسینی افزود: هرچند دشمن دوست نداشت که ما چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم، ولی شما مردم همیشه در صحنه با حضور خودتان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر بپا خواهید کرد که با هر حماسه ملت ایران دشمن چند درجه به عقب بر خواهد گشت. /۸۰۴/پ203/ق

ارسال نظرات