۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۹۶۸۳۶
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در گفت وگو با رسا:

حضور پرشور مردم در 22 بهمن پاسخی قاطع به یاوه گویی های آمریکا است

حضور پرشور مردم در  22 بهمن پاسخی قاطع به یاوه گویی های آمریکا است
نماینده خبرگان با بیان اینکه حضور مردم از «ایران هراسی» جلوگیری می کند، گفت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن پاسخی قاطع به یاوه گویی های آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: عدد 40 در معارف دینی ما نشانه بلوغ و کمال است؛ امیدواریم استقامتی که مردم عزیز ایران و پیروان انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر در این 40 سال از خود نشان داده اند در چله دوم انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه هرچه از عمر مبارک انقلاب اسلامی می گذرد توطئه های دشمن پیچیده تر می شود، اظهار داشت: امروز مردم کشور ما علیرغم همه توطئه های استکبار به پختگی رسیده اند و صبر و استقامتشان بیشتر شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به تقابل گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان غرب ابراز کرد: داعیه انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام در سراسر جهان است و ما مدافع احیای ارزش های دینی و انسانی برای مردم جهان هستیم؛ باید بدانیم که تا رسیدن به تمدن اسلامی راهی طولانی در پیش داریم و باید با صبر و استقامت در مقابل استکبار جهانی، پرچم این انقلاب را به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) بسپاریم.

رییس دانشگاه قم به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: اگرچه در برخی عرصه ها همچون رفاه و عدالت اجتماعی هنوز به نقطه مطلوب دست پیدا نکرده ایم، اما اگر وضعیت امروز را با دوران پیش از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم، درمی یابیم که در این زمینه ها نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده است و پیشرفت های بسیاری داشته ایم.

وی «استقلال و اقتدار سیاسی» کشور را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: امروز هیچ قدرت استکباری نمی تواند برای کشور و آینده مردم ما تصمیم گیری کند، بلکه این خود ملت هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند، بنابراین همه ما باید با تمام توان خود در سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به میدان آمده و با آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشأن کشورمان تجدید بیعت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ها را عاملی برای جلوگیری از «ایران هراسی» توصیف کرد و گفت: چند روز بعد از 22 بهمن نشست ورشو در لهستان با حضور سران استکباری در راستای ایران هراسی برگزار می شود، بنابراین حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این نشست را مفتضح می کند.

نماینده خبرگان با تأکید بر اینکه آمریکا به دنبال تقویت ایران هراسی بوده و می خواهد مخالفان ایران را با یکدیگر متحد کند، بیان کرد: حضرو پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بوده و به منزله ایستادگی در برابر یاوه گویی های آمریکا است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات