۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۸۴۴
فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا:

اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند + فیلم

اروپا و آمریکا غیرقابل اعتماد هستند + فیلم
سردار سعادتی گفت: شرطی که دشمن برای ایران گذاشته است بیشتر حول محور موضوعات موشکی ایران بحث شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار مهدی سعادتی فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) شب گذشته در مسجد قدس همدان با اشاره به این که همدان در طول انقلاب اسلامی بارها در امتحانات مختلف نمره قبولی گرفته است یادآور شد: تعداد شهدا و جانبازان و آزادگان همدان سند افتخار پایتخت تاریخ و تمدن ایران ‌زمین می باشد.

وی با تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی حضرت زهرا را برای جامعه به ویژه نسل جدید تشریح کرد.

سردار سعادتی افزود: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای مادران و همسران است چرا که بزرگانی همچون امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) را تربیت کرده است.

وی خطاب به مسؤولان تاکید کرد: همه ما در برابر بزرگی ملت ایران و هزاران شهید و آزاده کشور مسؤول هستیم و در قیامت باید پاسخگو آن ها باشیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) ادامه داد: یکی از ویژگی های مردم ما با بصیرت بودن آن ها است بنابراین مدیران و مسؤولان باید بدانند هر گاه از مسیر انقلابی منحرف شدند همین مردم آنها را کنار خواهند گذاشت.

استاندار سابق گیلان انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مظلومان جهان عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب شاهد هستیم که انقلاب در جهان نفوذ کرده است و کسانی که در این مکتب آموزش دیده اند در سراسر جهان مشغول به دعوت دیگر مردم هستند.

وی با بیان این که اروپا هم مانند آمریکا غیر قابل اعتماد است اظهار داشت: 12 شرطی که دشمن برای ایران گذاشته است مسائل مالی در آنها تاثیری ندارد و بیشتر حول محور موضوعات موشکی ایران بحث شده است.

این فرمانده سپاه در پایان تصریح کرد: مگر آمریکا و اروپا چه عمل خیری برای ما انجام داده اند که امروز دولتمردان ما آنها را رها نمی کنند و با شکست در برجام ها بازهم به دنبال برقراری مذاکره با غرب هستند./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 7
هادی شاملو
ارسال نظرات