۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۸۵۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت:

با نمایش اقتدار و اتحاد از وضعیت کنونی عبور خواهیم کرد

با نمایش اقتدار و اتحاد از وضعیت کنونی عبور خواهیم کرد
حجت الاسلام اردستانی با بیان اینکه با استقامت می‌توان مشکلات را رفع کرد، گفت: همه در صحنه باشیم تا با نمایش اقتدار و اتحاد از وضعیت کنونی عبور کنیم.

حجت الاسلام حسین اردستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری، گفت: واقعاً دشمن رو به افول است، چون خودش را غرق شده می‌بیند می‌خواهد بقیه را هم غرق کند.

امام جمعه موقت شريف آباد با بیان اینکه دشمن به آخرای خط خود رسیده است، افزود: اگر مردم کماکان استقامت داشته باشند، ان شاء الله از وضعیت کنونی گذر خواهیم کرد و مشکلات مرتفع خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و ضرورت حضور آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ابراز کرد: همگی باید در صحنه باشیم تا با نمایش اقتدار و اتحاد و انسجام از این گردنه تاریخی عبور کنیم.

کارشناس دینی با اظهار اینکه اکنون در موقعیت حساسی قرار داریم، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه تو دهانی محکمی بر دشمن خواهند زد.

حجت الاسلام اردستانی در پایان با اذعان به اینکه این انقلاب توسط خود مردم شکل گرفته است، مطرح کرد: مردم انقلابشان را دوست دارند و با مشارکت و حضور حداکثری خود در جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان خواهند داد که پای آرمان‌های امام و شهدا ایستاده اند./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات