۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۹۶۸۷۲
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری:

حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه گفتن به سیاست‌های غربی است

حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه گفتن به سیاست‌های غربی است
حجت الاسلام والمسلمین علیمردادی گفت: نپذیرفتن حرف‌های بیگانگان و استقلال داشتن ملت ایران از پیام های حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منزله این است که مردم انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند.
 
وی افزود: حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به دست مردم کشور بوده و مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که ما انقلاب را دوست داریم و تا جان در بدن داریم از آن دفاع می‌کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیمردای با اشاره به این که دشمنان زیادی بوده که به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان داخلی و خارجی که هدفشان از بین بردن انقلاب بوده، مشت محکمی را می‌زنند.
 
وی ابراز داشت: رعایت کردن احکام اسلامی در کشور و پایبند بودن به قوانین بر اساس اسلام یکی دیگر از پیام‌های حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: نپذیرفتن حرف‌های بیگانگان و استقلال داشتن ملت ایران از فایده‌های حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
 
حجت الاسلام والمسلیمن علیمرادی با توجه به این که نه گفتن به شروط آمریکایی و اروپایی را مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان می‌گویند، تصریح کرد: ملت ایران با شعار‌هایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار، دشمنی خود را با سیاست‌های غلط دولت آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند.
 
وی اظهار داشت: مسؤولان قدر ملت ایران را بدانند که با جان و دل از انقلاب و دستاورد‌های کشور ایران دفاع می‌کنند و مسؤولان زمانی می‌توانند جوابگوی ملت بزرگ ایران باشند که خدمت رسانی خود را به مردم محروم و ضعیف جامعه بیشتر کنند و برنامه ریزی در جهت بهبود اقتصادی در کشور داشته باشند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با توجه به این که حضور در مراسم ۲۲ بهمن گرامیداشت ارزش‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه گفتن به سیاست‌های غربی و اروپایی است.
 
وی با اشاره به صحبت‌های رهبری، افزود: مرگ بر آمریکایی که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌گویند به معنای مرگ بر دولت آمریکا همچون ترامپ است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیمردای با اشاره به این که مردم ایران، پیرو دین اسلام هستند، بیان داشت: دین اسلام به دنبال صلح بوده و خیر و برکت را برای تمام جهانیان می‌خواهد./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات