۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۹۶۸۹۱
امام جمعه قرچک:

حضور پررنگ مردم در 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد

حضور پررنگ مردم در 22 بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد
امام جمعه قرچک با اشاره به وضع کنونی کشور بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی تأکید کرد و گفت: این حضور دشمن را مأیوس و نا امید خواهد کرد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با ابراز اینکه همه ما مدیون و محتاج حضرت زهرا (س) و سربازان آن حضرت هستیم، گفت: ان شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور حکومت امام عصر (عج) به منصه ظهور خواهد رسید.

وی با اشاره به تشییع و خاکسپاری یک شهید مدافع حرم در روز گذشته در قرچک، افزود: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت حضور این شهید و تقارن فجر انقلاب با ایام فاطمیه، ۲۲ بهمنی باشکوه‌تر و پر رنگ‌تر از هر سال خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در قرچک با اشاره به وضعیت کنونی کشور و مشکلات اقتصادی موجود بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تأکید کرد و ابراز داشت: حضور مردم در این شرایط نشان دهنده اقتدار ملت است و بی شک با نمایش این اقتدار جواب دندان شکنی به باج خواهی‌های دشمن داده خواهد شد و آن‌ها را مأیوس و نا امید خواهد کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با یادآوری ۴۰ سال توطئه و تحریم از سوی استکبار، مطرح کرد: حضور باشکوه ملت، پایبندی و ایستادگی مردم به انقلابشان را نشان خواهد داد و این پیام را به دشمن خواهد رساند که مردم در کنار مسؤولان یک پیکر واحد هستند و تا آخرین نفس راه شهدا و امامشان را ادامه خواهند داد./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات