۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۶۹۰۳
امام جمعه تبریز:

«مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی ملت ایران است

«مرگ بر آمریکا» شعار همیشگی ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: فردا فرصتی برای تجدید میثاق دوباره با امام و شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور حداکثری آحاد مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: فردا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و بیعتی دوباره رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن امسال مشتی آهنین به دهان یاوه گویان خواهد بود، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اذعان دارند، اما این امر چیزی نیست که دشمنان بخواهند با سوءاستفاده از مسائل داخلی کشور به دنبال تحقق اهداف شوم خود در منطقه باشد.

امام جمعه تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی، یک صدا بار دیگر شعار همیشگی «مرگ بر آمریکا» را فریاد خواهند زد، گفت: اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال به این دلیل است که رییس جمهور آمریکا در ماه‌های اخیر نه تنها تعهدات بین‌المللی ایالات متحده را نقض کرده بلکه در اظهاراتی سخیف بارها به ملت ایران توهین کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دشمنان از ماه‌ها قبل تلاش داشتند تا چهل سالگی انقلاب اسلامی را کمرنگ نشان دهند، افزود: افرادی که عشق به میهن و ایران اسلامی دارند؛ باید در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یابند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که مردم مؤمن و متعهد آذربایجان و تبریز همچون گذشته حضوری حماسی و آگاهانه در راهپیمایی خواهند داشت، افزود: ملت ایران پاسخ اظهارات سخیف و ابلهانه رییس جمهور آمریکا در کنگره این کشور را فردا در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد.

وی با بیان این‌که ترامپ چند روز پیش در کنگره بار دیگر دولت ایران را حامی تروریست و یک رژیم رادیکالی معرفی کرده است، تصریح کرد: تروریست دولتی است که با حمایت های تسلیحاتی و تجهیزات نظامی هر روز کودکان بی پناه یمن را به خاک و خون می کشد؛ حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی نیز بر همه جهانیان آشکار است./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات