۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۹۱۷
آیت الله علوی گرگانی:

ملت ایران با حضور آگاهانه در 22 بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس خواهند کرد

ملت ایران با حضور آگاهانه در 22 بهمن دشمنان انقلاب را مأیوس خواهند کرد
حضرت آیت الله علوی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و تأکید کرد: ملت با حضور آگاهانه با آرمان های امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی در پیامی از مردم انقلابی ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و تأکید کرد که ملت حضور آگاهانه خود به دشمنان میفهمانند که علیرغم برخی کاستیها و کم توجهی ها بر استقلال و عزت خود پافشاری کرده و با آرمان های امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در آستانه چهلمین سالگرد نظام جمهوری اسلامی ملت شریف ایران شرایط حساسی را پشت سر میگذارند.

از یک طرف انتظارات به حق ملت ایران اعم از وضعیت اقتصادی و گرانی و مبارزه با فساد و رانت خواری که بعضا برآورده نشده است و از طرف دیگر تحریم سنگین استکبار جهانی در کنار عملیات روانی دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی بیش از هر زمان دیگر امید دشمنان را در تزلزل ملت در پاسداری از خون شهدا و حفظ استقلال و عزت ملی پر رنگ تر کرده است.

لکن این ملت همانند همیشه هیچگاه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدر دادن خون شهدا نخواهند بود. لذا در روز ۲۲ بهمن نیز با حضور آگاهانه خود به دشمنان ملت میفهمانند که علیرغم برخی کاستیها و کم توجهی ها بر استقلال و عزت خود پافشاری خواهند نمود و با آرمانهای امام و رهبری بیعت مجدد خواهند کرد.

امید است مسئولین مملکتی با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هر چه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانیهای موجود و مبارزه با فساد و رانت خواری اقدامات جدی تری داشته باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات