۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۵۹۶۹۲۲
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری:

مردم ایران تسلیم زیاده‌خواهی بدخواهان انقلاب نخواهند شد

مردم ایران تسلیم زیاده‌خواهی بدخواهان انقلاب نخواهند شد
نماینده خبرگان گفت: مردم سراسر کشور با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که تسلیم زیاده‌خواهی بدخواهان انقلاب نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهدشبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تأکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: همه جناح‌های سیاسی در گرامیداشت جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت دارند.

وی با تأکید بر مقابله با جناحی‌سازی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده که ملت ایران فارغ از هر جناح و سلیقه سیاسی، با وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی پرشور 22 بهمن شرکت می کنند و همه در شعار "مرگ بر آمریکا" اشتراک نظر دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان انقلاب اسلامی ایران را مأیوس و ناامید خواهد کرد، افزود: با توجه به هجمه های گسترده و روزافزون دشمنان علیه اسلام و مکتب تشیع؛ حضور آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف ملی و شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران تصریح کرد: ترامپ، با سیاستی کاملا خصمانه علیه انقلاب اسلامی ایران نه تنها به تعهدات بین المللی ایالات متحده آمریکا پایبند نبوده است، بلکه تمام تلاش خود را برای اعمال تحریم های علیه ملت ایران به کار گرفته است.

وی با بیان این‌که تندروهای آمریکایی در مسائل ایدئولوژیکی با انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند، افزود: آمریکا برای مقابله با صدور اندیشه ها و آرمان های انقلاب اسلامی با همراهی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تلاش دارد، مانع گسترش تفکرات شیعی در منطقه و جهان شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ملت ایران در طول چهل سال گذشته با خود باوری و تکیه بر ظرفیت های درونی توانسته توطئه های دشمنان را خنثی کند، افزود: برخلاف تصور دشمنان تحریم ها و فشارهای بین المللی، مردم سراسر کشور با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که تسلیم زیاده‌خواهی بدخواهان انقلاب نخواهند شد./935/ت310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات