۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۹۶۹۳۰
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

روحیه جهادی رمز پیروزی ملت ایران در 40 سال است

روحیه جهادی رمز پیروزی ملت ایران در 40 سال است
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب نماد شکوه چهل سال استقامت است، گفت:روحیه جهادی رمز پیروزی ملت ایران در این سال ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، بعدازظهر امروز همایش چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در خرم آباد، گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی شکوه چهل سال استقامت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان و استکبار در طول سال های انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی افزود: همه این توطئه های یکی پس از دیگری در سایه درایت و تیزبینی رهبری، روحیه ولایت مداری و بصیرت مردم خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهل سال اشاره و عنوان کرد: شاهد امنیت و اقتدار کشور، بیداری اسلامی و صدور انقلاب، دستاوردهایی در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، اجماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده ایم.

وی بر ضرورت بازخوانی دستاوردهای انقلاب بین مردم تأکید کرد و گفت: این مهم راه مقابله با توطئه های دشمن بوده و نقشه های آنان را خنثی می کند.

تکیه بر رویکرد اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن 

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به راه اندازی جنگ روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن اشاره و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان است، رویکرد اقتصاد مقاومتی باید تهاجمی باشد.

وی با اشاره به اینکه روحیه جهادی در هر زمینه ای نقش آفرین بوده است، افزود: روحیه جهادی در زمینه اقتصادی نیز باید تقویت شود چراکه این مهم راه شکوفایی اقتصادی و مقابله با تحریم های اقتصادی است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات