۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۹۳۴
نماینده خبرگان رهبری:

ملت ایران از اصول انقلابی خود عقب نشینی نمی کند

ملت ایران از اصول انقلابی خود عقب نشینی نمی کند
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: آمریکا و ایادی‌اش فردا پس از راهپیمایی 22 بهمن خواهند فهمید که ملت ایران از اصول انقلابی خود عقب نشینی نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: شرکت در جشن انقلاب، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل، شهدا، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه است.

وی با تأکید بر این‌که حضور گسترده، پرشور، آگاهانه، بابصیرت و همراه با شعارهای کوبنده ضدآمریکایی در چهلمین راهپیمایی 22 بهمن تصویری واضح از شرایط روز جامعه ایران را در رسانه‌های بین‌المللی منعکس خواهد کرد، افزود: فردا خیابان های سراسر کشور تجلی پیوند امت با ولایت خواهد بود.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته بود تا انقلاب به 40 سالگی نرسد، افزود: دشمن در طول سل های گذشته برای خاموش کردن نور انقلاب از هیچ توطئه‌، فتنه، تحریم، تهدید، تجاوز و تحریک گروهک های معاند علیه نظام اسلامی ایران فروگذار نبوده است، اما این ملت ایران بود که اجازه نداده زیاده‌خواهی دشمن محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال باید متفاوت تر، گسترده تر و پرشورتر از سال های قبل باشد، تصریح کرد: حضور حداکثری آحاد جامعه در راهپیمایی فردا پیام روشنی به دشمنان انقلاب خواهد داشت، آمریکا و ایادی غربی و عربی‌اش خواهند فهمید که ملت ایران از اعتقادات و اصول انقلابی خود عقب نشینی نمی کند.

وی با بیان این‌که ملت ایران با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی وفادار به خون شهدا، انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه هستند، افزود:  شکوه ‌راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور به دشمنان ثابت خواهد کرد که ملت ایران عاشق نظام هستند و مشکلات موجود خللی در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که همه وظیفه داریم برای گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته باشیم، افزود: راهپیمایی امسال تایید اصل انقلاب و مهر ابطال بر فتنه‌انگیزی دشمنان است، قطعا این حضور آثار ماندگار عمیق و ارزشمندی در عرصه های داخلی و بین المللی دارد./935/ت310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات