۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۹۴۲
حرکت تحسین برانگیز یک مدرسه در قم؛

نامه محبت آمیز دانش آموزان ابتدایی به رهبر معظم انقلاب

نامه محبت آمیز دانش آموزان ابتدایی به رهبر معظم انقلاب
در دومین سال پیاپی دانش آموزان مقطع ابتدایی مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم نامه‌های محبت آمیز خودشان را همزمان با ایام الله دهه فجر تقدیم حضرت آقا کردند.

حجت الاسلام قادری امام جماعت مجمتع آموزشی دکتر حسابی استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ارسال نامه محبت آمیز دانش آموزان ابتدایی این مجتمع آموزشی گفت: در دومین سال پیاپی دانش آموزان مقطع ابتدایی مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم نامه های محبت آمیز خودشان را همزمان با ایام الله دهه فجر تقدیم حضرت آقا کردند. این درحالی بود که سال قبل هم تعداد زیادی از دانش آموزان مدرسه نامه خودشان را نوشتند و خود  ما توسط دفتر حضرت آقا در قم تحویل آقا دادیم.

وی با اشاره به پاسخ معظم له به نامه های دانش آموزان افزود: الحمدلله جواب این نامه محبت آمیز هم از طرف حضرت آقا آمد و بچه ها ترغیب شدند که مجددا نامه بنویسند و در قالب فرمی به بچه ها داده شد تا نامه ها یک دست و در قالب یک فرم تحویل دفتر ایشان شود.

حجت الاسلام قادری گفت: این حرکت از این باب بوده است که بچه های نسل چهارم و پنجم این را به همه دنیا بگویند ما که نه انقلاب و جنگ و امام را دیدیم ولی همچنان پای ارزش هایمان ، انقلاب و رهبرمان ایستاده ایم و برای برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران می ایستیم.

امام جماعت و مربی تربیتی مجمتع آموزشی دکتر حسابی درباره جایگاه این مدرسه در شهر مقدس قم افزود: این مجتمع آموزشی یکی از مدارس پنج ستاره استان قم از لحاظ امکانات آموزشی است. الحمدلله کار فرهنگی که در مدرسه می شود بچه ها را به موضوعات فرهنگی نظیر این قضیه ترغیب کرده است.

وی در پایان با اشاره به هجمه های دشمن افزود: در این فضای مسموم رسانه ای که ما الان داریم، متاسفانه همه نوع هجمه علیه امام، ارزش ها، انقلاب، ولایت فقیه در حال انجام است و این کار از ارزش بالایی برخوردار است که یک عده از بچه های کم سن و سال برایشان مهم است که به امام و رهبرشان نامه بنویسند آن هم در قالب نامه ای محبت آمیز و نه گله مند و امیدواریم این رویه حسنه در مدارس دیگر هم شکل بگیرد./829/پ202/ج

 

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات