۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۹۴۳
دانش آموخته دانشگاه بین الملل المصطفی:

انقلاب اسلامی ایران سبب گرایش به دین و معنویت در هند شده است

انقلاب اسلامی ایران سبب گرایش به دین و معنویت در هند شده است
شیخ محمدحسین صورت والا گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا جهانیان در برابر ظلم و ظالم سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ محمدحسین صورت والا، دانش آموخته دانشگاه بین الملل المصطفی از هندوستان در اجلاسیه بین المللی «انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور» که پیش از ظهر امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب گرایش پر دامنه به دین و معنویت در هند شده است.

دانش آموخته دانشگاه بین الملل المصطفی از هندوستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب شد تا جهانیان در برابر ظلم و ظالم سکوت نکنند.

شیخ صورت والا با بیان این که مقاومت در برابر ظلم و ظالم موجب تغییر می شود، گفت: برخی می گویند که چرا حال که جهان پر از ظلم است، امام مهدی(عج) ظهور نمی کند که باید گفت درست است که جهان پر از ظلم است اما باید روحیه ظلم پذیری از بین برود.

وی افزود: در قبل از انقلاب اسلامی، کشور ایران پر از ظلم بود و امام خمینی با هنر خود منظلمین را به مظلومین تغییر و روحیه ظلم پذیری را در مردم از بین برد بنابراین انقلاب پیروز و ظالم را از کشور راندند.

دانش آموخته دانشگاه بین الملل المصطفی از هندوستان به ترویج تفکر امام خمینی در جهان اشاره و ابراز کرد: با انقلاب اسلامی ایران دیگر کشورها از جمله هند که در سیطره بلوک شرق بود و حاکمان آن نیز از بلوک شرق حمایت می کردند، در برابر ظلم ایستادند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات