۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۹۵۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

پایه های کاخ استکبار جهانی در روز 22 بهمن به لرزه در خواهد آمد

پایه های کاخ استکبار جهانی در روز 22 بهمن به لرزه در خواهد آمد
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حماسه عظیم پایه های سست کاخ استکبار جهانی را به لرزه در خواهد آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست بصیرتی که با موضوع انقلاب اسلامی در قائمشهر برگزار شد با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضور در صحنه مردم و رهبری مهم‌ترین عامل پیروزی نهضت انقلاب بود.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت تراز اول دینی با نفوذ کلام خود توانست مسیر صحیح حرکت را به ملت ایران نشان دهد، افزود: روشنگری‌های به موقع امام راحل و همچنین آگاهی بخشی علما و روحانیت در طول دوران نهضت مبارزه موجب آغاز یک حرکت عظیم ملی بر علیه رژیم طاغوت شد.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به قدرتی غیر قابل تصور برای شرق و غرب در جهان تبدیل شد، خاطرنشان کرد: پس از رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز مقام معظم رهبری به بهترین شیوه ممکن این انقلاب را هدایت کردند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه و دشمنی نظام‌های سلطه گر مواجه شد، بیان داشت: امروز که حدود چهل سال از عمر این انقلاب عظیم الهی می‌گذرد هنوز هم ملت ایران اسلامی در برابر زورگویی‌های غرب ایستاده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب احیای دین و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه شد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، معنویت و مفاهیم ناب دینی تنها در مسائل فردی خلاصه می‌شد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی، دین و مفاهیم الهی در جامعه گسترش یافته است، بیان داشت: باید تلاش تا سایر ارزش‌های اخلاقی مورد توجه انقلاب نیز در جامعه گسترش پیدا کند تا شاهد یک جامعه آرمانی در دهه چهارم انقلاب باشیم.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی همه سختی‌ها و فشار‌های چهل ساله را با موفقیت و پیروزی پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: دهه چهارم انقلاب به معنای کمال و بلوغ واقعی برای این انقلاب الهی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با ورود به دهه پنجم انقلاب باید گام‌ها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور محکم‌تر و استوارتر برداشته شود، بیان داشت: دشمنان ملت ایران فکر نمی‌کردند که انقلاب اسلامی چهل ساله شود و همه توان خود را به کار گرفته بودند تا مانع ورود انقلاب به چهل سالگی شوند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات