۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۹۶۹۵۵
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

با حضور پرشور در 22 بهمن اسباب ناامیدی و یأس دشمنان را فراهم کنیم

با حضور پرشور در 22 بهمن اسباب ناامیدی و یأس دشمنان را فراهم کنیم
حجت اسلام خرسند حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل قوت قلب دوستداران انقلاب در جهان دانست و گفت: حماسه حضور مردم دشمنان را مأیوس می کند.

حجت الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از آرمان های اساسی انقلاب اسلامی را «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و با بیان اینکه انقلاب ما نوعی انقلاب فرهنگی است، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه آموزه های وحیانی بنا شده و نظام مردم سالاری دینی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه «استقلال» یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما در دوران پیش از انقلاب اسلامی کشوری وابسته بودیم و آمریکایی ها و غربی ها برای آینده مردم تصمیم می گرفتند، اما انقلاب اسلامی سبب شد تا ایران به کشوری مستقل و آزاد تبدیل شود که سرنوشتش را خودش تعیین می کند.

حجت الاسلام خرسند با تأکید بر اینکه ایرانِ پیش از انقلاب اسلامی ضامن حفظ منافع آمریکایی ها در خاورمیانه بود، ابراز کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به مستقل ترین کشور در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه کارزون به بعد فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه انقلاب ما مظهر فرهنگ دینی و معنوی است، عنوان کرد: البته ناگفته نماند که در این زمینه با آسیب هایی مواجه هستیم و علت این آسیب ها فاصله گردن از فرهنگ اسلام و پیروی کردن از نسخه های غربی بوده است.

وی همچنین به بعد اقتصادی کشور اشاره و تأکید کرد: امروز در زمینه اقتصاد هنوز به واسطه عملکرد نادرست برخی مسؤولان به خودکفایی و استقلال دست پیدا نکرده ایم و سوء مدیریت ها و رانت خواری ها سبب شده است که عدالت در توزیع ثروت محقق نشود.

حجت الاسلام خرسند با بیان اینکه امروز مردم ایران از آزادی کامل برخوردارند و خودشان سرنوشت و آینده کشور را رقم می زنند، افزود: امروز نظام حاکم بر کشور، نظام مردم سالاری دینی است و این مردم هستند که از طریق انتخابات ها سرنوشت کشور را تعیین می کنند؛ انتخابات هایی که برگزاری می شود نشانگر آن است که مردم به صورت آزادانه برای آینده سیاسی خود تصمیم می گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نظام دینی متکی بر آرای مردم است، گفت: پیش از انقلاب اسلامی اکثر نظام ها دیکتاتوری بوده و از غرب الگو می گرفتند، اما انقلاب نمونه ای از حکومت را به وجود آورده است که متکی بر آرای مردم و مبانی دینی است.

وی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار دایم، تأکید کرد: انقلاب اسلامی هم اکنون به سن بلوغ و کمال رسیده و در عنفوان جوانی قرار دارد؛ بدون تردید دهه پنجم انقلاب، دهه ابرقدرتی نظام جمهوری اسلامی در جهان خواهد بود.

حجت الاسلام خرسند با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در طول تاریخ انقلاب هر آنچه که در چنته داشت را به میدان آورد و روز به روز بر دشمنی خود افزود، اما نتوانست کار به جایی ببرد؛  امروز شاهد هستیم که علیرغم تلاش دشمن برای براندازی نظام اسلامی، نفوذ ایران در دنیا روزافزون بوده و در همه تحولات دنیا نقش ایفا می کند.

امام جمعه کارزون با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی، القائات و شبهات دشمن سبب شده است تا خدمات انقلاب اسلامی تحت الشعاع قرار گیرد، گفت: سوء مدیریت ها لطمات و آسیب های بسیاری به کشور وارد کرده است، اما مردم شریف ایران علیرغم اینکه از عملکرد برخی مسؤولان دلخور هستند، از اصل نظام قدردانی می کنند.

وی حضور  پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل قوت قلب دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان دانست و عنوان کرد: باید برای دفاع از انقلاب شکوهمند خود با هر سلیقه و تفکری که داریم به میدان آمده و بدانیم حضورمان اسباب ناامیدی و یأس دشمنان را فراهم خواهد کرد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات