۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۹۵۹
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان:

پروژه نفوذ یکی از تکنیک های دشمن در جهت تضعیف نظام است

پروژه نفوذ یکی از تکنیک های دشمن در جهت تضعیف نظام است
حجت الاسلام شفیع زاده گفت: یکی از عوامل تضعیف روند رو به رشد نظام افزون بر مدیریت جهادی، پروژه نفوذ است.

حجت الاسلام شفیع زاده رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به «فتنه های متفاوتی که در حماسه هایی همچون 9 دی، 22 بهمن و ... رخ داده است، بنا به فرموده مقام معظم رهبری در سال 98 نیز رخ خواهد داد، چه تدابیری باید اندیشیده شود خاطرنشان کرد: ما این هشدار مقام معظم رهبری را گرفتیم و اعتقاد داریم معظم له چشم تیزبین نظام هستند و آینده را پیش بینی می کنند و بر همین اساس برنامه و تدابیری در حوزه های مختلف فرهنگی و بصیرتی در سطح کشور در دستور کار داریم.

آمار بسیج طلاب در حوزه بصیرتی و روشنگری چشمگیر بوده است

وی در ادامه افزود: بیش از 1000 پایگاه مقاومت بسیج طلاب، 120 حوزه مقاومت و طلاب فعال و بصیر در عرصه ایجاد تبادل و ارتباط با مردم مشغول به فعالیت هستند که نشان از لبیک و ولایت پذیری به این هشدار مقام معظم رهبری است.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان در پاسخ به این که پروژه نفوذ مدتی است در بدنه نظام شکل گرفته است، چه تدابیری باید اندیشیده شود تا در مقابل آن این افراد به بدنه نظام آسیب نزنند، ابراز داشت: نفوذ یکی از راهبردی ترین تکنیک های دشمن برای تضعیف نظام است که در دهه اخیر مورد توجه عوامل بیگانه قرار گرفته و سخت در حال کوشش و پیگیری این پروژه هستند، هرچند در دهه های پیشین نیز از حربه های متفاوت در این راستا سوء استفاده می کردند.

نفوذ یکی از پروژه های تضعیف نظام است

امام جمعه سابق گیلان در ادامه اظهار کرد: اعتقاد ما این است که یکی از عوامل تضعیف روند رو به رشد نظام افزون بر مدیریت جهادی، پروژه نفوذ است که مردم را با چالش هایی مواجه کرده است.

وی در پایان با اشاره به بصیرت عمومی خاطرنشان کرد: معرفی کردن، اسم بردن و پیش بینی نفوذ و تحرکات دشمن در حماسه هایی همچون 22 بهمن، بسیار سخت و پیچیده است، اما به طور مصداقی امکان معرفی آنها نیست و با توجه به بصیرت مردم و روشنگری های لازم مردم خود آگاه به این اشخاص هستند و آنها را می شناسند./811/ت302/ب1

ارسال نظرات