۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۶۹۷۰
امام جمعه بهبهان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأیید انقلاب و حمایت از رهبری است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأیید انقلاب و حمایت از رهبری است
امام جمعه بهبهان گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأیید اصل انقلاب اسلامی، چارچوب نظام اسلامی، رهبری و حفظ آرمان‌های امام و شهدا است.
حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مایه یأس و ناامیدی دشمنان برشمرد و گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه به دشمنان می‌گوید که با وجود تلاش‌های شبانه روزی برای جدایی ملت از نظام، با شکست مواجه خواهید شد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به سرمایه گذاری‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و وضع تحریم‌ها دشمنان در زمینه جدایی ملت از نظام تصریح کرد: همه این توطئه‌ها شکست خورد و دشمن به هیچ کدام از اهدافش نرسید؛ از این رو حضور با شکوه مردم نشان می‌دهد تلاش‌های دشمنان هیچ تأثیری ندارد.

حجت الاسلام ناصری در زمینه پیام حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن برای دوستداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این حضور گویای آن است که مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقاد و راه شهدا، استقلال، آزادی و پیام‌های انسان دوستانه نظام اسلامی برای بشریت را پیگیر هستند.

وی پیرامون وظیفه دولتمردان در قبال حضور مردم گفت: دولتمردان بدانند حضور گسترده مردم به معنای حمایت از برخی سیاست‌های غلط شان نیست و تنها به معنای تأیید اصل نظام اسلامی است.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه مردم دست از مطالبه گری شان برای بهبود وضعیت اقتصادی  برنمی دارند، عنوان داشت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به معنای دست کشیدن مردم از حق و حقوق شان نیست بلکه تأیید اصل انقلاب اسلامی، چارچوب نظام اسلامی و رهبری و حفظ آرمان‌های امام و شهدا است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات