۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۹۸۷
حجت الاسلام عبادی:

«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است

«مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است
نماینده مجلس گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است، این شعار به معنای مرگ بر استبداد و مرگ بر استعمار است.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: آمریکا به گفته امام راحل یک شیطان بزرگ است.

وی گفت: آمریکا از زمان گذشته تاکنون انواع جنایت‌ها را انجام داده و گروه‌های تروریستی القاعده و داعش را به وجود آورده تا امت اسلامی را تضعیف کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی نیز غده سرطانی است و بسیاری از کشورها از آمریکا می‌نالند و دشمنان روحیه استعماری خود را دارند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: تا وقتی این روحیه استعماری در آمریکا وجود دارد شعار «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر شرارت‌ها و مرگ بر خباثت‌ها گفته می‌شود و وقتی که آمریکا یک کشور معمولی شد و رفتارهای معمولی داشت و به دنبال زورگویی نباشد ما نیز در این شعار تجدیدنظر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر شعار «مرگ بر آمریکا» نگوییم شاید خوابمان ببرد؛ شعار «مرگ بر آمریکا» شعار بیداری و شعار هر مظلوم است، این شعار به معنای مرگ بر استبداد و مرگ بر استعمار است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شعار باید همیشه گفته شود تا کسانی که خواب هستند نیز بیدار شوند، خاطرنشان کرد: هیچ دورانی مانند امسال راهپیمایی 22 بهمن اهمیت نداشته است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: دشمنان با تهدیدها و تحریم‌ها خواستند مردم از حاکمیت فاصله بگیرند و ایران اسلامی دچار فروپاشی شود؛ حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در ناامیدی دشمنان تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انفجار نور بود و دشمنان با این خواب و خیال که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نمی‌رسد و شکست می‌خورد خود را امیدوار نگه داشتند اما تیرشان به سنگ خورد و امسال به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را می‌گیریم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بدترین رفتارها با کشورهایی مانند یمن و لبنان داشته و چون عربستان سعودی نیز نوکر بی اختیار آمریکا است در نزد آن‌ها محبوب است و آمریکا تروریست به وجود آورد و عربستان سعودی هم حمایت می‌کند.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن جهاد در راه خدا است و آثار بین المللی بسیاری دارد و حضور مردم موجب یأس دشمنان می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات