۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۹۶۹۹۷
امام جمعه کبودرآهنگ:

مردم همیشه حامی روحانیت بوده و هستند

مردم همیشه حامی روحانیت بوده و هستند
حجت الاسلام باقری گفت: مردم از اولین روز قیام تا امروز به دلیل اعتقاد خود به علما و اسلام همواره پیرو و دنباله رو روحانیت بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودرآهنگ شب گذشته در مسجد جامع شهر کبودرآهنگ ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: واژه اربعین در دین اسلام معنی کمال را نشان می دهد.

وی افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب نیز به این معنی است که انقلاب ما به بلوغ و کمال رسیده است اگر تا امروز دشمنان می توانستند گزندی به انقلاب برسانند از امروز به بعد دیگر اثری نخواهند داشت.

این استاد حوزه با بیان این که انقلاب ما همانند انقلاب امام حسین (ع) اختیاری بود اظهار داشت: همانند روز عاشورا حضور در انقلاب تنها در جهت رضایت خداوند بوده است و باید هم همین طور بماند.

وی تصریح کرد: انقلاب امام خمینی و انقلاب امام حسین (ع) شباهت های زیادی با هم دارند از خون دادن جوانان برای حفظ اسلام تا اختیاری بودن شرکت در انقلاب.

حجت الاسلام باقری با اشاره به این که اولین جرقه انقلاب از سوی طلبه جوان نواب صفوی زده شد بیان داشت: مردم از اولین روز قیام تا امروز به دلیل اعتقاد خود به علما و اسلام همواره پیرو و دنباله رو روحانیت بوده و هستند.

وی نیاز امروز را داشتن بصیرت عنوان کرد و گفت: 3000 نفر متخصص فضای مجازی شبانه روز علیه انقلاب، علما و رهبری شبهه تراشی می کنند و تنها با بصیرت افزایی می توان با این نقشه دشمن مقابله کرد.

امام جمعه کبودرآهنگ ادامه داد: با وجود همه شایعات و تبلیغات دشمن تا امروز ذره ای از اعتقاد مردم به روحانیت کم نشده است چرا که آنها قشر روحانی را امین خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه بالاترین مزیت انقلاب اسلامی آن است که به نام حضرت زهرا مزین شده است خاطر نشان کرد: این که چهلمین سال انقلاب اسلامی را فجر فاطمی نامیده اند بهترین فرصت برای تشریح این انقلاب برای جهانیان است که این انقلاب الهی و زهرایی است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات