۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۹۷۰۱۲
مدیر حوزه علمیه فیروزکوه:

بیداری ملت پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمن است

بیداری ملت پیام راهپیمایی 22 بهمن به دشمن است
مدرس حوزه پیام حضور باشکوه در راهپیمایی را برای مسؤولان پیشرفت انقلابی دانست و گفت: نمایش اقتدار ملت ایران برای دشمن پیام بیداری ملت را به دنبال دارد.

حجت الاسلام سید محمد دریاباری مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه با نگاه ظاهری به ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی داخلی کشور با وجود مشکلات پدید آمده از سوی خودی‌ها و غریبه‌ها و نگاهی گذرا به تعاملات خارجی و رسانه‌های بیگانه به یک نتیجه حداقلی می‌رسیم، گفت: برای حفظ این خاک و برای حفظ یکپارچگی مرز ایران باید پیام‌های همبستگی ملی خودمان را به رخ دوستان و دشمنان میهن بکشانیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای مثال "جورج جترس" مشاور پیشین حزب جمهوری خواه در سنای آمریکا اعلام می کند که راهبرد آمریکا در ایران از راه تغییر نظام و روی کار آوردن یک رژیم دست نشانده نیست بلکه این روز‌ها در واشنگتن از ترکیب قومیتی در ایران زیاد می‌شنویم و سخن از تجزیه و تکه پاره کردن ایران به میان می آید، به ویژه اسرائیل و عربستان به دنبال از بین رفتن قدرت منطقه‌ای ایران هستند و راهکار آن‌ها تجزیه و تکه تکه کردن ایران است.

مدرس حوزه علمیه قم با اذعان به اینکه غرب به دنبال تجزیه ایران هست، ابراز داشت: وقتی دشمن می‌خواهد به راحتی بتواند بر کشور‌های کوچک حکومت کند، عقل می‌گوید که باید همبستگی ملی را به رخ بدخواهان بکشیم.

مدیر حوزه علمیه فیروزکوه خطاب به آنان که حتی دلخوش به جمهوری اسلامی هم نیستند، ولی اندکی شور میهن پرستی در دلشان هست، اعلام کرد: نماد‌های وحدت ملی را باید پرورش داد که بزرگترین نماد وحدت ملت، انقلاب اسلامی ۵۷ بود که مردم برخلاف میل غرب و شرق نظام دست نشانده پهلوی را به موزه تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام دریاباری پیام حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برای مسؤولان پیام حرکت و پیشرفت انقلابی، برای مردم پیام قدرت اتحاد و شکوه همبستگی ملی و برای ملت‌های دیگر صلح بیان کرد و در پایان افرود: نمایش اقتدار ملت ایران در این روز برای دشمنان پیام بیداری ملت و حمایت از رهبر خردمند جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد تا آنان بدانند این خانه پدر دارد./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات