۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۰۳۱
رييس بسيج اساتيد حوزه علميه کاشان:

راهپيمايي 22 بهمن ثابت كرد مشكلات نمي تواند مردم را از نظام ولايت دور كند

راهپيمايي 22 بهمن ثابت كرد مشكلات نمي تواند مردم را از نظام ولايت دور كند
رييس بسيج اساتيد حوزه علميه کاشان گفت: مردم با حضور در راهپيمايي 22 بهمن به جهانيان ثابت كردند مشكلات نمي تواند آنها را از نظام و ولايت دور كند.
حجت الاسلام مهدی بصیرتی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به حضور حماسی مردم کاشان و ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم ایران و کاشان با حضور خود در راهپیمایی امروز به آمریکا و دشمنان نظام حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و رهبری نشان دادند.

وی افزود: حضور معنادار مردم ایران و کاشان در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ماه امسال آن هم در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب، نمادی روشن و پیامی محکم است که می‌تواند به عالی‌ترین شکل، همایشی عظیمی از وحدت، همبستگی، اقتدار و انسجام ملی و مبارزه با استعمار و استکبار را در برابر دید جهانیان به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: امروز مردم کاشان همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور با صفوف به هم فشرده و گام‌های استوار و با حضور باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ٢٢ بهمن بار دیگر با آرمان‌های الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند و با پیروی از مطالبات رهبر معظم انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بداندیشان و دولتمردان احمق آمریکا و صهیونیست جهانی زدند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان افزود: مردم امروز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت کردند نظام و کشور خود را دوست دارند و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا نخواهد توانست آن‌ها را از نظام و ولایت دور کند.

حجت الاسلام بصیرتی ضمن تقدیر و تجلیل از مردم مومن و ولایتمدار همیشه در صحنه شهرستان کاشان که با حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن امسال حماسه دیگری را آفریدند، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم اسلام و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد عدالت‌خواهی، استقلال و آزادی و ظلم‌ستیزی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات