۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۹۷۰۳۵
دژپسند در ساری:

ملت ایران امروز ثابت کرد تحریم ها تأثیری در اراده آنها ندارد

ملت ایران امروز ثابت کرد تحریم ها تأثیری در اراده آنها ندارد
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: ملت بزرگ ایران امروز ثابت کرده در اوج تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی کشور امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری گسترده و تعیین کننده داشته اند، افزود: این ملت ثابت کردند که هیچ گاه حاضر نیستند از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عقب نشینی کنند.
 
دژپسند با بیان این که این حضور گسترده مردم پیام روشنی برای دشمنان ملت ایران دارد، خاطرنشان کرد: این حضور به دنیا این پیام را ارسال می‌کند که ما همواره ایستاده ایم.
 
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان کشوری مقتدر و مستقل خودش تصمیم می‌گیرد و به جایی وابسته نیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به جایی رسیده که دنیا می‌داند اگر جمهوری اسلامی پاسخ مثبت یا منفی دارد خودش تصمیم می‌گیرد.
 
وی با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده در اوج تحریم‌ها و فشار‌های دشمنان با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد، بیان داشت: چهل سال توطئه و تلاش دشمن برای انحراف در انقلاب شکست خورده است.
 
دژپسند با بیان این که ملت بزرگ ایران در شرایطی امروز بار دیگر حماسه ساز شدند که مشکلات اقتصادی بسیاری را تحمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده عشق و علاقه این ملت به انقلاب و نظام اسلامی است.
 
وزیر اقتصاد با اشاره به این که دشمن برای فشار و توطئه بر ایران اسلامی دست به اقدامات خرابکارانه بسیاری در منطقه زده است، تصریح کرد: اما با مدیریت صحیح نظام اسلامی همه توطئه‌های دشمنان در منطقه نیز شکست خورده و دشمن در خاورمیانه رسوا شده است.
 
دژپسند در ادامه سخنان خود استقلال و آزادی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: این انقلاب و نهضت عظیم به پیروزی رسید تا مردم با آزادی به بیان نظر و دیدگاه خود بپردازند.
 
وی با بیان این که ملت ایران با درک صحیح از شرایط امروز کشور حماسه عظیم و ماندگار دیگری را در ۲۲ بهمن ۹۷ خلق کردند، بیان داشت: امروز استقلال و آزادی ایران اسلامی به مرتبه خوبی رسیده و این یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های نظام اسلامی با رژیم طاغوت است.
 
وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان این که دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد تا انقلاب و ملت ایران را به زانو درآورد، گفت: اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی شده است./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات