۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۷۰۴۵
بعثت انقلاب | آیت الله آملی لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن:

مردم نشان دادند که تسلیم فشارها و تهدیدها نخواهند شد

مردم نشان دادند که تسلیم فشارها و تهدیدها نخواهند شد
رییس قوه قضاییه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را حاوی پیام استقامت ملت ایران در برابر فشارها و تهدیدهای دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله آملی لاریجانی که از آغازین ساعات شروع راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: سیل جمعیت و راهپیمایی شکوهمند مردم بزرگ ایران، پیام‌های مختلفی به‌ویژه برای آمریکا و اذناب آن دارد.

رییس قوه قضاییه افزود: مهم‌ترین پیام این حرکت باشکوه و عظیم مردم ایران این است که ملت بزرگ ما هرگز در برابر فشارها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهد شد و تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حرکت عظیمی را که حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) آغاز کردند، ادامه خواهد داد.

آیت الله آملی لاریجانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به فضل الهی بالنده‌تر و قدرتمندتر از هر زمان دیگر در منطقه اثرگذار است و امروز جبهه مقاومت در منطقه به ایران اتکا دارد. ان‌شاءالله همانند چهار دهه گذشته، مردم سربلند ایران، قله‌های پیروزی و افتخار و مسیر کمال و تعالی را هر روز بیش از گذشته طی می‌کنند و دشمنان جمهوری اسلامی ذلیل و خوار خواهند شد.

محمد قمین
ارسال نظرات