۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۷۰۴۷
استاندار لرستان:

پیام حضور مردم در راهپیمایی زیربار ظلم نرفتن است

پیام حضور مردم در راهپیمایی زیربار ظلم نرفتن است
استاندار لرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام های مختلفی در پی دارد و یکی از این پیام ها نرفتن زیر بار ظلم و سلطه بیگانگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی در جمع خبرنگاران گفت: لحظات نخستین راهپیمایی بیانگر این است که مردم لزوم حضور متفاوت در این راهپیمایی را درک کرده اند.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: مردم امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که وجود مشکلات ذره ای از اراده این ملت و ایستادگی آنان پای انقلاب کم نمی کند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی که صحنه ای تاریخی در انقلاب اسلامی است، به گوش دنیا می رسانند که زیر سلطه بیگانگان نمی روند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر مسؤولان به دغدغه های مردم عنوان کرد: خدمت به مردم بزرگ ترین عبادت است، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باید در اولویت همه مسؤولان باشد.

خادمی در پایان بیان کرد: مردم پشتوانه نظام و انقلاب بودند و هستند و باید به رفاه و آرامش برسند و در این زمینه مسؤولان وظیفه ای سنگین بر دوش دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات