۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۹۷۰۵۲
در قالب راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت گرفت؛

شکوه وحدت ملت انقلابی در استان چهارمحال و بختیاری

شکوه وحدت ملت انقلابی در استان چهارمحال و بختیاری
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه در بیش از ۱۲۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری، با حضور حماسی مردم ولایت مدار این استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه در بیش از ۱۲۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری، با حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه این استان برگزار شد.

امروز در حالی فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در آسمان استان چهارمحال و بختیاری طنین انداز شد که مردم چهل سالگی استقلال خود را جشن گرفتند و نشان دادند که تا آخرین قطره خون پای نظام ایستاده اند.

امروز زن و مرد، کوچک و بزرگ آمدند تا وحدت و همبستگی ملی خود را به نمایش بگذارند و نشان دهند ادامه دهنده راه شهدا هستند و پیوند آن‌ها با ولایت ناگسستنی است.

حضـور حماسی و وحدت بخش مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بـاشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرکردی نیز مراسم راهپیمایی خود را از میدان انقلاب آغاز کردند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیرو‌های مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس و جامعه روحانیت حضور داشتند.

راهپیمایان شهرکردی با سردادن شعار‌هایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل سعود و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و میثاق دوباره خود را با رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.

در پایان این مراسم نیز سردار سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد و به بیان دستاورد‌های انقلاب پرداخت.

حسین سلامی در این مراسم باشکوه، امروز را روز آزادی از دنیای استکبار و روز تجلی ایمان و آگاهی ملت برای در هم شکستن استبداد در این سرزمین بیان کرد و افزود: دشمن تمام قدرت خود را به میدان آورده تا انقلاب را شکست دهد، اما دشمن بداند شکوه بزرگ و عظمت جاودان استقلال ملت ایران این بود که می‌توان در پرتو الهی در مقابل تمام قدرت های جهان ایستاد و اراده این ملت را بر قله های جهان برافراشته داشت.

در پایان مراسم نیز ضمن به آتش کشاندن پرچم‌های رژیم منحوس اسرائیل و آمریکا، قطعنامه راهپیمایی امسال در بین مردم قرائت شد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات