۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۷۰۵۵
با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن؛

مردم انقلابی مشهد حماسه ای دیگر خلق کردند

مردم انقلابی مشهد حماسه ای دیگر خلق کردند
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز با حضور با شکوه مردم ولایت مدار و انقلابی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز با حضور مردم ولایت مدار و حماسه آفرین در مشهد برگزار شد.

براساس این گزارش، مردم از آغازین ساعت های صبح در میدان پانزده خرداد حضور یافته و به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند.

در این مراسم بی نظیر و در هوای سرد خیل عظیم جمعیت از زن، مردم و کودک، پیر و جوان به چشم می خورد که تنها ایمان، ولایت مداری و پایبندی به آرمان های انقلاب می تواند دلیل حضور و حماسه آفرینی آن ها باشد.

این مردم در چهل سالگی انقلاب مشت محکمی بر دهان کسانی زدند که چشم به افول انقلاب دارند و اعلام کردند که همانند آغازین روزهای انقلاب در این زمان نیز همراه و مدافع انقلاب خود هستند و تا پای جان به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

این گزارش می افزاید؛ مردم انقلابی و شهید پرور مشهد امروز در این شرایط و مشکلاتی که جامعه با آن روبرو است با حضور خود و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» اعلام کردند که با وجود همه مشکلات همراه انقلاب اسلامی هستند و بدون اتکا به بیگانگان در جهت رفع موانع و مشکلات آماده حماسه آفرینی دیگر هستند.

در این مراسم شاهد حضور مسؤولان شهری و عالمان دینی در کنار مردم بودیم که با حضور خود اعلام کردند در کنار مردم برای حل مشکلات و اقتدار انقلاب اسلامی گام برمی دارند.

حضور نسل سومی و چهارمی های انقلاب از جلوه های باشکوه این راهپیمایی بود که آینده سازان انقلاب در کنار خانواده های خود اعلام کردند برای دهه های آینده انقلاب اسلامی و حفظ و ارتقای اقتدار و عزت انقلاب همانند نسل گذشته در میدان هستند و سرنوشت کشور را خود خواهند ساخت.

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در جمع مردم حماسه آفرین در حرم مطهر رضوی به ایراد سخن پرداخت./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات