۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۹۷۰۵۷
امام جمعه موقت تهران:

رمز موفقیت انقلاب اسلامی تبعیت مردم از رهبری است

رمز موفقیت انقلاب اسلامی تبعیت مردم از رهبری است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی گفت: هر زمان که مردم در کنار رهبری بودند، توانستند دشمنان را از منطقه دور و نقشه‌های شوم آنها را در کشور خنثی کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران صبح امروز در جمع مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: اقتدار و عزت کشور ایران به اتحاد مردم با رهبری است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که مردم کشور ایران امروز حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اتحاد شیعه و سنی است.
 
وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از استوار‌های انقلاب اسلامی بوده که مردم کرمان باید قدر افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی را بدانند که با جان و دل از انقلاب اسلامی در بیرون از مرز‌ها دفاع می‌کنند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان این که کشور ایران در چهل سال از انقلاب، دستاورد‌های زیادی را به دست آورده است، ابراز داشت: مردم سالاری دینی یکی دیگر از پیام‌های حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که مردم خودشان آزادنه در این راهپیمایی شرکت کرده اند.
 
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مشارکت ملت ایران می‌تواند شاهد تحول و پیشرفت در جامعه باشد و می‌توانند در دهه پنجاه در اولین سکو‌های جهان قرار بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که علت اقتدار کشور ایران در جهان، مردم و رهبری است، بیان داشت: مردم ایران با حمایت از رهبری توانستند امروز در اقتدار کامل باشند و در جهان حرف برای گفتن داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: ایران نماد مردم سالاری دینی است و پیوند مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) را می‌توان از نعمت‌های بزرگ مردم کشور ایران دانست.
 
استاد حوزه و دانشگاه با توجه به این که پیروز شدن در جنگ هشت سال دفاع مقدس به سبب اطاعت کردن مردم از رهبری است تصریح کرد: امروز هم مردم ایران ثابت کرده اند که با تلاش و کوشش می‌توانند به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کنند.
 
وی اظهار داشت: کشور آمریکا چهل سال با تهدید‌های نظام و اقتصادی نتوانست مردم ایران را از پای بیندازد و مردم می‌توانند با پشتوانه رهبری دشمنان را خوار و ذلیل کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که نعمت رهبری بالاترین نعمت شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: پیشرفت در نانو، هسته ای، قدرت موشکی، دانش و فضا و سلول‌های بنیادین از بزرگ‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: کدام ملت امروزه وجود دارد که رهبری شجاع همچون حضرت آیت الله خامنه‌ای را داشته باشد و هر ملتی امروزه اگر به پیروزی رسیده به لطف وجود رهبری شجاع ایران است.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان این که امید به آینده رمز موفقیت مردم ایران در دهه ۵۰ است، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی با صحبت‌های رهبری به مردم ایران است که در هر زمانی سخنرانی می‌کند به مردم ایران امید می‌دهد.
 
وی اظهار داشت: تحقیق و درس از مهم‌ترین وظایف جوانان در کشور بوده که جوانان با درس خواندن و پژوهش‌های علمی می‌توانند به سکو‌های علمی در جهان دست پیدا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که جوانان راه پیشرفت را در کشور پیش بگیرند، خاطرنشان کرد: کشور ایران از جهت درآمد‌های سالانه و تولید ناخالصی‌های داخلی جزء اولین کشور‌های جهان است و پیشرفت‌های کشور به لطف انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: قدرت مردم یمن، عراق، سوریه و لبنان به برکت انقلاب اسلامی و رهبری شجاع کشور ایران است.
 
وی با توجه به این که سال ۹۸ سال پیشرفت برای جوانان است، اظهار داشت: مدیران با شمشیر عدالت می‌توانند اقتصاد جامعه را درست و نقشه‌های شوم دشمنان را نابود کنند.
 
امام جمعه موقت تهران افزود: مسؤولان باید در کشور اولین نفراتی باشند که به قانون جمهوری اسلامی عمل کنند، زیرا بعضی از مسؤولان هستند که قانون‌های کشور را زیر پا می‌گذارند.
 
وی با توجه به این که ایران نماد وحدت ملی است، ابراز داشت: کشوری که خود را اهل بیتی می‌داند نباید در آن جامعه بوی تفرقه بیاید و باید با اتحاد کامل جلوی دشمنان قسم خورده اسلام ایستاد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در پایان با بیان این که رمز موفقیت انقلاب اسلامی، اتحاد مردم با رهبری است، گفت: هر زمان که مردم در کنار رهبری بودند توانستند دشمنان را از منطقه دور و نقشه‌های شوم آنها را در کشور خنثی کنند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات