۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۹۷۰۷۰
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

ملت ایران در برابر آمریکا یک ابرقدرت است

ملت ایران در برابر آمریکا یک ابرقدرت است
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به ایستادگی ملت ایران دربرابر توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران دربرابر آمریکا یک ابر قدرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در لرستان گفت: سلام بر ملتی تاریخ ساز که بیش از چهل سال پشت سر رهبری مردانه و جانانه ایستاده و امید دشمن را ناامید کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم، ما را با مکتب امام حسین(ع) آشنا کرد وما به عزت دست پیدا کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: سلام بر همه این ارزش ها، سلام بر سربازان شجاع بر مردم خوزستان که یادآور خاطرات رزمندگانی است که در برابر دشمن ایستادگی کردند، سلام بر صخره های سخت کوهستان های کردستان که در هر صخره ای شهیدی می بینیم سلام بر مردم ولایتمدار لرستان، عشایر غیور و بر مردم ولایت دوست لرستان.

وی با اشاره به حضور پرشور و شعور مرد لرستان در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امروز مردم با آمدن به خیابان و در صحنه راهپیمایی جواب آمریکا را دادند.

پیام حضور در راهپیمایی پاسداری از خون شهیدان است

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: امروز در سایه وحدت و همبستگی به صحنه آمدیم تا به ندای رهبری لبیک بگوییم، آمدیم به شهدا بگوییم در صحنه هستیم اگر شما خون دادید ما راه و مسیر شما را ادامه می دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز با حضور در صحنه ای دیگر از انقلاب آمده ایم تا به شهیدان بگوییم همچنان از ارزش های جوشیده، از خون پاکتان پاسداری می کنیم، ما اهل کوفه نیستیم ما رهبر معظم انقلاب، شهیدان، جانبازان و خدمتگزاران را تنها نمی گذاریم و در این راه از قرآن الهام می گیرم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی بیان کرد: امروز ملت ایران به صحنه آمده اند تا بگویند ما بیدی نیستیم که از تهدیدهای نامتعادل رییس جمهور آمریکا بلرزیم، ما در راه پاسداری از انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا از قرآن مدد می جوییم.

وی خطاب به آمریکا و استکبار جهانی گفت: ما ملتی نیستیم که میدان را خالی بگذاریم، نمی گذاریم خلأ ایجاد شود، چهل سال ما را آزمایش کردید، چهل سال توطئه کردید و دسیسه های مختلف برای براندازی نظام پیش گرفتید بس نیست؟

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طرح حمله به کشور را ریختید، صدام جنایتکار را حمایت کردید و امکانات به آنان دادید که به کشور حمله کند، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با فرزندان شجاع چون کوه در برابر متجاوزان ایستاد و یک وجب از خاک کشور را در اختیار بیگانه قرار نداد.

وی با اشاره به تحریم های دشمن علیه ملت ایران و اینکه هر روز حلقه تحریم ها را تنگ تر می کنند، یادآور شد: ملت ایران اسلامی در برابر تحریم ها ایستاد و به تحریم ها پاسخ داد، باید دست بردارید.

دشمنان بنیه دفاعی ایران را هدف قرار داده اند

حجت الاسلام والمسلمین تقوی خطاب به آمریکا و استکبار یادآورشد: امروز بهانه می گیرید چرا موشک دارید، شما بنیه دفاعی ما را هدف قرار دادید ما مصمم هستیم از خودمان دفاع کنیم به شما چه ربطی دارد که ما موشک داریم، شما چطور صلاح هسته ای دارید واما بنیه دفاعیی ایران برای خودش و دفاع از خودش نباید قوی باشد؟ شما جنایتکار هستید مگر شما آقای ما هستید که برای ما تصمیم می گیرید.

وی خاطرنشان کرد: شما در هشت سال به صدام سلاح شیمیایی دادید، مردم را قربانی خودتان کردید در این دنیا پرونده ننگین دارید.

نفوذ ایران در منطقه برای مقابله با آمریکا و استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین تقوی افزود: امام خمینی(ره) آمد و ملت را بیدار کرد انگلیس و سازمان سیاه نتوانست شما را به هدف برساند امروز شما در گِل در منطقه گیر کرده اید و ایران در منطقه نفوذ دارد، نفوذ برای مقابله با شما خیانتکاران و مقابله با شما است.

حزب الله ساخته و پرداخته مکتب امام و مکتب عاشورا است

وی خطاب به آمریکا ادامه داد: شما در مقابل حزب الله رشید لبنان مانده اید، سیدحسن نصرالله شاگرد امام راحل شما را دیوانه کرده است، حزب الله ساخته و پرداخته مکتب امام و مکتب عاشورا است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه امروز حزب الله لبنان خار چشم برای رژیم صهیونیستی شده است، عنوان کرد: شما در منطقه عاجز مانده اید انقلاب برای شما در منطقه جایی نخواهد گذاشت.

وی بیان کرد: امروز امام زنده است، رهبری مسلط و هوشمندانه جلودار است و مردم پشت سر او هستند و ملت ایران یک ابر قدرت در برابر آمریکا است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات