۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۹۷۰۷۳
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جشن 40 سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار شد

جشن 40 سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان باشکوه برگزار شد
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز با شکوه هر چه بیشتر مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را گرفتند.

حجت الاسلام محمدولی عارفی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز مردم برای رسیدن به عدالت در این قیام حضور دارند و قیام 22 بهمن نتیجه بیداری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهانیان صادر شده است، گفت: امروز مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن از ولایت فقیه پشتیبانی کردند و به فرمایشات رهبری لبیک گفتند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز با شکوه هر چه بیشتر مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را گرفتند و این چهل سالگی نشانه قوام و دوام شجره طیبه است که امروز به ثمر نشست.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه چشم آزادی‌خواهان جهان به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال فتنه و توطئه علیه ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان هر کاری را انجام می‌‌دهند که انقلاب اسلامی را به زمین بزنند اما به موفقیت نرسیدند و ما نیز تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه هستیم این انقلاب هیچگاه از مسیر خود منحرف نمی‌شود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آرمان‌های ملت ایران همان استقلال، آزادی و استکبارستیزی است و این آرمان‌ها را با هیچ چیزی عوض نمی‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات