۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۰۷۶
امام جمعه بروجرد:

رفع مشکلات مردم دغدغه مسؤولان باشد

رفع مشکلات مردم دغدغه مسؤولان باشد
امام جمعه بروجرد ایران اسلامی را کانون انقلاب، آزادی، استقلال و دفاع از مستضعفان عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات مردم دغدغه مسؤولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم این شهرستان گفت: امام خمینی (ره) با رهبری پیامبر گونه خود با تمام توان برای دفاع از حق و مبارزه با ظلم ایستادگی کرد و مردم نیز با تبعیت از او رژیم طاغوت را سرنگون کردند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی در طول این سال ها افزود: ملت ایران چهل سال گذشته همه تحریم ها و فشارها را تحمل کرده اند و با حضور خود در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از نظام توطئه های دشمن را خنثی کردند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز به کوری چشم دشمنان جشن چهل سالگی انقلاب را می گیریم، عنوان کرد: حضور امروز مردم خار چشم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با 90 کشور جهان مبارزه کردند و از 31 کشور اسیر داشتیم و این معجزه الهی بود که ملت ایران پیروز جنگ شد، ادامه داد: خداوند ملت ایران را دوست دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال فلج کردن اقتصاد ایران هستند و با تبلیغات گسترده تلاش کردند که مردم را ناامید کنند، عنوان کرد: امروز شاهد حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هستیم و مردم نشان دادند که با وجود مشکلات همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به کانون انقلاب، آزادی، استقلال و دفاع از مستضعفان تبدیل شده و این پرچم از سوی رهبری به ولی عصر(عج) داده خواهد شد.

امام جمعه بروجرد مردم را شایسته خدمت دانست و گفت: مسؤولیت ها باید به افرادی سپرده شود که دغدغه انقلاب دارند و با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مشکلات مردم را برطرف کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات