۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۷۰۷۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

۴۰ سالگی انقلاب، جشن عزت و شرافت ایرانی‌ها است

۴۰ سالگی انقلاب، جشن عزت و شرافت ایرانی‌ها است
مظفر گفت: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، همانا جشن ایثار، پیمان و وفاداری امت با ولایت، عزت، شرافت و استقلال ملت و ذلت آمریکا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در اهواز، با بیان اینکه در ۴۰ سال اخیر بار‌ها تهدید و تحریم شدیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا هر روز قدرتمند و خشم دشمنان و دلگرمی دوستان را دوچندان می‌کند تا آنجا که یاران انقلاب از ثمره دادنش شگفت زده هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام راحل عزت و بیداری و استقلال را به ملت ایران هدیه داد، افزود: بیرون کردن نظام سلطنتی و خانوادگی که ملت ایران را تحقیر و مزدور و وابسته‌ای برای آمریکا و غرب بیش نبود از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی است؛ چنانکه تأسیس نظام جمهوری اسلامی متکی بر جمهوریت و اسلامیت دیگر دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امام راحل، بحث امامت و ولایت را احیا کرد، خاطرنشان کرد: استقلال ایران اسلامی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است حال آنکه در گذشته ایران یک نوکر و مستعمره آمریکا بود، اما به برکت خون شهدا و انقلاب؛ اکنون مستقل‌ترین کشور در جغرافیای جهان است که مسؤولانش بدون دخالت اجنبی‌ها بر آن حاکم هستند.

مظفر با اشاره به پیشرفت‌های مختلف علمی جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها عنوان داشت: برگزاری همایش ها، نشست‌ها و کنفرانس‌های متعدد از سوی کشور‌های تأثیرگذار در عرصه بین الملل درباره مقابله با ایران و اعتراف خود آمریکایی ها به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی بهترین گواه بر اقتدار ایران اسلامی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه در مسائل اقتصادی، آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق نشده است، گفت: مهمترین دلیل عدم تحقق چنین امری تهدید‌ها و تحریم‌های وضع شده در ۴۰ سال اخیر است، مسؤولان از مشکلات آگاه هستند و بی انصافی است که بار همه کم و کاستی‌ها را بدون توجه به تهدید‌ها و تحریم‌ها گردن مسؤولان بیندازیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پیمان وفاداری با امام و رهبری داریم، اضافه کرد: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، همانا جشن ایثار، پیمان و وفاداری امت با ولایت، عزت، شرافت و استقلال ملت و ذلت آمریکا است.

وزیر اسبق آموزش و پرورش تمسک به آرمان‌های الهی، اطاعت از رهبری، استقامت و پیروزی را از عوامل پایداری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: غرب با اعمال تهدید و تحریم به دنبال باج گیری است، اما ما زیر بار تهدید‌ها نمی‌رویم و پیاده نظام‌های استکبار بدانند جز ذلت و خواری چیزی نصیب شان نخواهد شد./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات