۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۰۸۸
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

بازندگان انتخابات 88 در معادلاتشان به دنیا تکیه داشتند

بازندگان انتخابات 88 در معادلاتشان به دنیا تکیه داشتند
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت: کسانی که در انتخابات سال 88 رأی نیاوردند روح خود را تعالی نبخشیده و در معادلاتشان دنیا را مد نظر قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی در برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه های فرهنگی آموزشی بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، گفت: کسانی که در انتخابات سال 88 رأی نیاوردند و برای مدتی آرامش را از مردم و مملکت سلب کردند؛ روح خود را تعالی نبخشیده و در معادلاتشان دنیا را مد نظر قرار دادند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر در مسیر زندگی شخصی و کاری خود مدال آور و برنده نشدید مشکل خود را به انقلاب و اسلام نسبت ندهید بلکه ملاک های زندگی درست را انتخاب کنید و همواره در انتخاب های خود، خوشنودی و جلب محبت خدا را سرلوحه کارتان قرار دهید.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: در هر سیستمی اگر تعداد قبولی ها بیشتر از مردودی ها باشد، نشان دهنده این است که آن سیستم به درستی عمل کرده است؛ مانند انقلاب پیامبر(ص) که مدال آورانی چون بلال، ابوذر و سلمان فارسی را در سینه خود داشت؛ مدال آوران انقلاب اسلامی هم 232 هزار شهید، تعداد بیشماری جانباز، مفقودالاثرها، جهادگران و مجاهدانی هستند که باعث شدند در طول این چهل سال، انقلاب اسلامی زنده بماند و هنوز بعد از گذشت این همه سال 22 بهمنی پرشور و با صلابت را جهانیان به چشم خود ببینند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به این که انسان موجودی منفعت طلب است در تبیین معامله با خداوند و مخلوقاتش عنوان کرد: اگر انسان بخواهد در راه زندگی با غیر خداوند معامله کند دچار خسران خواهد شد بدین معنی که یا اصل سرمایه را از دست می دهد، یا سرمایه اش حفظ می شود و سود نمی برد یا اینکه در آن معامله کم سود میکند./864/د102/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات