۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۹۷۰۹۲
حجت‌ الاسلام والمسلمین پورمحمدی:

انقلاب اسلامی در موضع اقتدار است

انقلاب اسلامی در موضع اقتدار است
وزیر سابق دادگستری با بیان اینکه ایران در مرز اقتدار و پیشرفت است، گفت: باید برای حل مشکلات و ضعف ها راه حل مناسب پیدا کنیم و به نسل جدید امید دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا رسا، حجت‌ الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر سابق دادگستری در جمع راهپیمایان در میدان شهرری اظهار کرد: مردم انقلابی ایران در راه حاکمیت دین حق، دفاع مظلومین، مبارزه با ظالمین، اصلاح جوامع و مبارزه با مفاسد چهل سال افتخار آمیز و استوار ایستاده اند. 

وی افزود: دشمنان از روزهای اول انقلاب با وعده و تهدید پایان این حرکت انقلابی را فریاد می کشیدند و در اتاق های طراحی خود برای پایان این حرکت نقشه می کشیدند اما امروز پس از چهل سال ملت ما اینچنین قهرمانانه و با عزت و افتخار راه پرشکوه خود را جشن گرفته اند. 

حجت‌ الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر اینکه ملت ما باید ایران را بیشتر بشناسند، گفت: دشمنان تلاش می کنند ارزش آنچه را که ما داریم کم جلوه دهند و در داخل نیز عده ای مقهور و تسلیم این فضاسازی ها شده اند و در برخی بگومگوها دستاوردهای انقلاب نادیده می ماند. اینکه ما داشته های خود را خوب درک نکنیم ظلم است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: با وجود خشکسالی های سالهای متوالی در مواد غذایی به مرز خودکفایی در بخش عمده ای رسیدیم و سال گذشته در کشور 128میلیون تن محصول کشاورزی و دامی داشتیم که نمونه ای از پیشرفت های ما در این چهل سال است.

وزیر سابق دادگستری با اشاره به اینکه امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب کمیته امداد را تاسیس کردند، افزود: طبق اعلام سازمان ملل جمهوری اسلامی در طول چهل سال، 85درصد خط فقر را کاهش داده و 6 درصد به 2 درصد رسانده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در موضع اقتدار است، تصریح کرد: کشور در مرز اقتدار، ثبات و پیشرفت است از این رو باید مشکل شناسی و ضعف یابی بکنیم راه حل مناسب پیدا کرده و به نسل جدید امید دهیم.

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران اذعان کرد: 10 روز پیش سازمان اطلاعاتی جاسوسی آمریکا به ترامپ گزارش دادند این فشارهایی که ما به مردم ایران وارد کردیم خیلی آنها را اذیت کرد اما پیش بینی ما این است که با وجود این فشارها مردم ایران از مسیر خود عقب نشینی نمی کنند و از هدفهای خود برنمی گردند؛ که رییس جمهور آمریکا عصبانی شد و گفت شما بی سواد هستید برگردید دبستان درس بخوانید من ایرانی ها را بهتر می شناسم.

وزیر سابق دادگستری بیان کرد: در کنار دستاوردها، ضعف هایی نیز وجود دارد که نباید نادیده بگیریم باید برای حل مشکلات و کاستی ها شبانه روزی تلاش کنیم و برای نسل جوان شفاف سازی کنیم./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات