۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۰۹۷
بعثت انقلاب | آیت الله فاضل لنکرانی:

بی تدبیری های برخی مسؤولان مردم را از مسیر انقلاب خارج نمی كند

بی تدبیری های برخی مسؤولان مردم را از مسیر انقلاب خارج نمی كند
عضو جامعه مدرسین با بیان این که مردم پای انقلاب خود ایستاده اند، تصریح کرد که بی تدبیری های برخی مسؤولان مردم را از مسیر انقلاب خارج نمی كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنكرانی در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینكه مردم همانند روزهای اول انقلاب پای انقلاب اسلامی خود ایستاده اند، گفت: مردم بصیر ایران حفظ انقلاب اسلامی را به منزله حفظ دین می دانند.

وی با اشاره به اینكه دشمن از درك و فهم قدرت شیعه، انقلاب و مردم عاجز است، اظهار داشت: امروز مردم در راه تحقق اهداف انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می دهند.

آیت الله فاضل لنكرانی با بیان اینكه مردم پای انقلاب خود ایستاده اند و با تأكید بر اینكه بی تدبیری های برخی مسؤولان مردم را از مسیر انقلاب خارج نمی كند، عنوان كرد: باید بدانیم كه انقلاب اسلامی پیوند عمیقی با دین و عقاید مردم دارد.

رییس مركز فقهی ائمه اطهار(ع) به تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان گفت: ما با حضور در راهپیمایی امروز به دشمن اعلام می كنیم كه نه تنها جشن ٤٠ سالگی، بلكه جشن ١٠٠ سالگی انقلاب اسلامی را هم خواهیم گرفت.

وی به پیام حضور مردم برای مسؤولان اشاره و تأكید كرد: مسؤولان باید قدردان این ملت شریف بوده و با تدبیر و مدییت صحیح به آنها خدمت كنند؛ مسؤولان بدانند كه مردم ما نباید از لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگنا باشند و تلاش كنند كه مشكلات موجود را حل كنند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات