۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۱۲۵
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران امروز شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر سر داد

ملت ایران امروز شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر سر داد
آیت الله خاتمی گفت: امروز به کوری چشم همه دشمنان و کسانی که نمی توانند موفقیت های ما را ببینند شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر سر می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت‌ الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جمع مردم همدان در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن حضور مردم را بسیار باشکوه عنوان کرد و گفت: باید سپاسگزار این مردم باشیم در تمام عرصه ها با حضور خود پاسخ محکمی به دشمنان داده اند.

وی افزود: عدد 40 به معنای رسیدن به تکامل است از این رو سن چهل سالگی انقلاب اسلامی حاکی از به بلوغ رسیدن آن دارد و نشان از آن دارد که با قدرت مسیر خود که همان مسیر الهی است را طی می کند.

امام جمعه موقت تهران راهپیمایی امسال را با راهپیمایی سال های گذشته متفاوت دانست و بیان داشت: امسال شاهد آن هستیم که‌ آمریکا در بدترین شرایط قرار دارد و تا به حال به چنین ذلتی نرسیده بود.

وی تصریح کرد: آنها به دنبال دستیابی به خاورمیانه بزرگ بودند تا کشورهای منطقه را تحت سلطه خود درآورند اما نه تنها به این هدف خود نرسیدند بلکه در بسیاری از نقشه های خود شکست خوردند.

آیت الله خاتمی به سفر مخفیانه رییس جمهور آمریکا به عراق اشاره کرد و گفت: با وجود هزینه هفت تریلیون دلاری آمریکا در عراق اما ترامپ مجبور است که مخفیانه به این کشور سفر کند و از این اتفاق باید به مرگ آمریکا تعبیر کرد.

وی یادآور شد: آمریکا در تمام صحنه ها با شکست مواجه شده است یکی از نمونه های آن نشست لهستان بود که دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب تشکیل دادند اما در آغاز کار این نشست با شکست مواجه شد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان گفته بودند که نمی گذاریم ایران چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیرد اظهار داشت: امروز به کوری چشم همه دشمنان و کسانی که نمی توانند موفقیت های ما را ببینند شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر سر می دهیم.

وی ادامه داد: حتی با وجود بارش شدید برف هم شاهد حضور پر شمار مردم در حمایت از نظام و انقلاب هستیم و جشن امسال را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کردیم.

آیت الله خاتمی مردم ایران را پیروز واقعی دانست و گفت: در این سال ها توانستیم آمریکایی ها را شکست دهیم و ان شاءالله سال های آینده شکست استکبار را جشن خواهیم گرفت.

وی به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: اعمال همه این تحریم برای آن بود تا مردم را از حضور در راهپیمایی 22 بهمن سرد کنند اما مردم با بصیرت ایران با حضور خود بینی آمریکایی ها را به خاک مالیدند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات