۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۹۷۱۳۹
آیت الله خاتمی:

حل مسائل اقتصادی بر عهده رهبری نیست؛ مسؤولان پاسخگوی عملکرد خود باشند

حل مسائل اقتصادی بر عهده رهبری نیست؛ مسؤولان پاسخگوی عملکرد خود باشند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: حل مسائل اقتصادی بر عهده رهبر معظم انقلاب نیست بلکه تبیین سیاست های کلی نظام با ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان و برخی از مدیران استانی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان است که قدردان این مردم خوب باشند.

وی با بیان این که انداختن مشکلات بر گردن رهبری نقشه دشمنان است، اظهار داشت: بارها حضرت آقا فرموده اند که بنده بسیاری از اوقات به مسؤولان برای رفع مشکلات مردم چه در جلسات خصوصی و چه در جلسات عمومی تذکر می دهم.

آیت الله خاتمی افزود: در قانون اساسی وظیفه رهبری مشخص است اما آن چیزی که ما از ایشان می بینیم آن است که بیشتر از وظایف خود، همانند پدری دلسوز شبانه روز به فکر معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: حل مسائل اقتصادی بر عهده رهبری نیست بلکه تبیین سیاست های کلی نظام با ایشان است و انداختن مشکلات موجود بر گردن رهبری چیزی است که دشمن به دنبال آن است.

امام جمعه موقت تهران توجه به تریبون نماز جمعه را از وظایف ائمه جمعه برشمرد و گفت: در نمازهای جمعه خطیب باید ملاحظاتی را رعایت کند و جای مطرح کردن همه موضوعات نیست.

وی تاکید کرد: خدمات رهبری را بیست ساله دیگر متوجه خواهیم شد که چگونه بسیاری از مشکلات را با علم و آگاهی خود به بهترین نحو مدیریت کرده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به جنایت چند روز گذشته آل سعود یادآور شد: سکوت در قبال این جنایت به هیچ وجه جایز نیست و مسؤولان مربوط از نمایندگان مجلس تا وزیر نباید در مجامع مختلف در قبال این جنایت ساکت بمانند./979/پ210/ق

هادی شاملو
ارسال نظرات