۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۱۴۰
بعثت انقلاب؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مصداق حراست از انقلاب است

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مصداق حراست از انقلاب است
مدیرکل بهزیستی استان قم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مصداق حراست از انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند.

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است، گفت: امروز وظیفه حفظ و حراست انقلاب اسلامی بر عهده همه مردم است.

وی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یکی از مصادیق حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم در حقیقت با حضور خود به دشمن اعلام می کنند که با همه توان از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

سلیقه افزود: دشمن همه توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار گرفته است و با همه نیروی خود تلاش می کند مردم را از صحنه خارج کند، اما حضور مردم به استحکام انقلاب کمک کرده و نقشه های استکبار را خنثی می کند.

مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و بیان اینکه مردم با همه وجود پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، عنوان کرد: امروز مردم به همه دشمنان اعلام کردند که مشکلات اقتصادی و معیشتیشان سبب نمی شود که دست از اصل انقلاب و نظام اسلامی بکشند.

وی با مستدام خواندن حضور مردم در صحنه تأکید کرد: مردم شریف ایران با حضور خود با خون شهدا تجدید عهد کردند؛ حضور مردم به آن معنا است که اگرچه شهدا برای دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند، اما راهشان باقی مانده و ملت ایران ادامه دهنده راه نورانیشان هستند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات