۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۹۷۱۵۰
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی «نقش روحانیت در دستاوردهای انقلاب اسلامی»

انتشار نسخه الکترونیکی «نقش روحانیت در دستاوردهای انقلاب اسلامی»
این کتاب نوشته محمدمهدی بهداروند است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نقش روحانیت در دستاورد‌های انقلاب اسلامی» اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قرارگرفتن روحانیت در بالاترین سطح قدرت سیاسی از یک طرف و فراهم آمدن زمینه حضور آن در فرآیند تشکیل حکومت و اداره آن از سوی دیگر، روحانیت را وارد صحنه‌های اجتماعی جدیدی کرد.
وی گفت: پی بردن به میزان موفقیت‌ها و قوت و ضعف‌ها در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی می‌تواند در بهینه کردن کارکرد روحانیت مؤثر باشد و به شبهات مخالفان و معاندان در این زمینه پاسخ بگوید.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مسلماً این امر نیاز به بررسی و پژوهش در زمینه جایگاه و نقش روحانیت در دستاورد‌های انقلاب اسلامی دارد که تحقیق حاضر در این راستا انجام گرفته و دغدغه اصلی آن تبیین نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.
وی به معرفی کتاب «نقش روحانیت در دستاورد‌های انقلاب اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمدمهدی بهداروند است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
پهلوانی افزود: کتاب «نقش روحانیت در دستاورد‌های انقلاب اسلامی» با ۲۴۰ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۳۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات