۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۵۹۷۱۵۲
مدیر حوزه علمیه پاکدشت:

مسؤولان قدر ملت ایران را بدانند

مسؤولان قدر ملت ایران را بدانند
حجت الاسلام مهرابی با تأکید بر اهمیت قدردانی از حماسه آفرینی مردم، گفت: لازم است تا مسؤولان قدر مردم را بدانند و در صدد برطرف کردن مشکلات آنها باشند.

حجت الاسلام هادی مهرابی مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه، گفت: مردم ایران بار دیگر ثابت کردند پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند.

استاد حوزه با بیان اینکه اگر انقلابی بتواند از مسیر خود خارج نشود یقیناً پیروز خواهد شد، ادامه داد: حضور امروز مردم نشان داد که مردم شریف ایران در خط انقلاب حرکت می‌کنند و قطعاً انقلاب اسلامی پیروز این میدان خواهد بود.

این مقام مسؤول با تأکید بر اهمیت قدردانی از این حماسه آفرینی ها، افزود: مسؤولین کشور قدر مردم ایران را بدانند و در صدد برطرف کردن مشکلات معیشتی آن‌ها باشند.

مدیر حوزه پاکدشت با اظهار اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پایان مراسم فاطمیه امسال دعا کردند که پرودگارا ملت ایران را بر دشمنان پیروز بگردان، گفت: بی شک مقام معظم رهبری بر پیروزی ملت ایران اطمینان دارند.

حجت الاسلام مهرابی در پایان ضمن تشکر از حضور کلیه شهروندان، طلاب، مسؤولان و دیگر اقشار جامعه که امروز در هوای نسبتاً بارانی به خیابان‌ها آمادند و حمایتشان را از انقلاب و ولایت اعلام کردند، عنوان کرد: این مردم ۴۰ سال است که پای انقلاب و نظامشان ایستاده اند و تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش نرسانند از پای نخواهند ایستاد و اکنون نوبت مسؤولین است تا پاسخگوی مشکلات مردم باشند./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات