۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۹۷۱۵۴

عصبانیت ترامپ از 40 سالگی انقلاب

عصبانیت ترامپ از 40 سالگی انقلاب
ترامپ در واکنشی عجولانه به جشن 40 سالگی انقلاب، برای اولین بار در توییتر به زبان فارسی عقده گشایی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ادامه توهین های خود به مردم ایران، این بار در توییتر و به زبان فارسی، به سخن‎پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

ترامپ در این توییت در حالی از فساد، سرکوب و ترور سخن گفت که دولت متبوع وی، و نیز خود شخص ترامپ نمادی بارز از این اتهامات هستند.

رییس جمهور آمریکا که جشن چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران به مذاقش خوش نیامده است، در این توییت چند بار کلمه «40 سال» را تکرار کرده است.

ترامپ در پیام خود، ادعای حمایت از مردم ایران را مطرح کرده است اما چندی پیشی در اقدامی خلاف مقررات بین المللی و با هدف مقابله با مردم ایران از برجام خارج شد.

وی همچنین بارها تکرار کرده است که با اعمال تحریم های سنگین، قصد به زانو در آوردن مردم و مسوولان جمهوری اسلامی ایران را دارد.

//فوری//عصبانیت ترامپ از 40 سالگی انقلاب

شایان ذکر است که جان بولتون و برخی دیگر از مقامات آمریکایی پیش از این در یاوه گویی هایی اعلام کرده بودند که جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید. اما وقتی اخبار حضور میلیونی مردم ایران در راه پیمایی 22 بهمن با وجود سانسور رسانه های غربی به گوش جهانیان رسید، ترامپ نتوانست جلوی یاوه گویی های خود را بگیرد. این در حالی است که مقامات غربی که اندکی عاقل تر از ترامپ هستند، به هنگام مشاهده موفقیت های ایران، تنها سکوت می کنند./847/ب901/ع

 

ارسال نظرات