۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۷۱۵۷

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان از حضورپرشورمردم استان

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار  همدان  از حضورپرشورمردم استان
آیت الله طه محمدی و مهندس شاهرخی در پیامی مشترک ازحضور پرشور مردم استان همدان در راهپیمایی روز ۲۲بهمن قدردانی کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی ازحضور پرشور مردم استان همدان در راهپیمایی روز ۲۲بهمن قدردانی کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گرم و پرشور مردم شریف و ولایتمدار استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت دهه فجر به ویژه راهپیمایی با شکوه و وحدت آفرین روز 22 بهمن نشانه اتحاد اقشارمختلف مردم و وفاداری آنها به انقلاب وارزش های اسلامی و از همه مهمتر ایستادگی در برابر نقشه های شوم دشمن بوده است.

دشمنان انقلاب مانند استکبار و صهیونیست از این اقدام پرشکوه دچار یاس شده و به خوبی فهمیدند که ملت بزرگ ایران هیچ وقت از آرمان های انقلاب عقب نخواهدنشست.

حضور پرمعنای شما مردم عزیز علیرغم شرایط نامساعد جوی نشانه دلبستگی به نظام و پایبندی به‌ آرمان های انقلاب وشعار استقلال آزادی؛جمهوری اسلامی است.

لذا بر خود وظیفه دانستیم از شما مردم فهیم ،انقلابی وهمیشه درصحنه استان همدان که پر شورتر از سال های قبل وفاداری خود را به شهدا و آرمان های انقلاب،امام ورهبری نشان دادید تشکر و قدردانی نموده؛ سعادت و سربلندی شما مردم عزیز را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوندمنان مسئلت می نماییم.

غیاث الدین طه محمدی
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان

سید سعیدشاهرخی
استاندار همدان

/979/د103/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات