۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۹۷۱۵۹
رییس سازمان بسیج طلاب:

تکیه بر عناصر داخلی راهبرد دشمن برای تضعیف نظام است

تکیه بر عناصر داخلی راهبرد دشمن برای تضعیف نظام است
حجت الاسلام شفیع زاده گفت: اجرایی شدن پروژه انحطاط نظام ابزار نیاز دارد و عوامل درونی و تکیه بر ضعف های داخل به عنوان راهبردی ترین نقشه دشمن است.

حجت الاسلام شفیع زاده رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار کرد: دشمن برای زمینگیر کردن جمهوری اسلامی پروژه های متعددی را طی چهل سال اخیر دنبال کرد اما هیچ کدام، آنها را به سرمنزل مقصود نرساند حال با نقشه ای که در برخی کشورهای غرب تحت عنوان فروپاشی از درون برنامه ریزی کرده و نتیجه گرفته است، درصدد آن است که این نسخه را برای انقلاب اسلامی هم عملیاتی کند.

تکیه دشمن به عوامل و عناصر داخلی در جهت تضعیف نظام است

وی در ادامه ابراز داشت: اجرایی شده پروژه انحطاط نظام ابزاری نیاز دارد و عوامل درونی و تکیه بر ضعف های داخل به عنوان راهبردی ترین نقشه دشمن برنامه ریزی شده است که کرارا تاریخ ثابت کرده است که هشیاری مردم و تیزبینی آنها مانع این اهداف شوم خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: طی چهل سال گذشته دشمن در صدد براندازی حکومت بوده است و پروژه های متعددی را در دست داشته است اما مقهور شده و در نهایت در پی مایوس و بی اعتماد کردن مردم به انقلاب برآمده است که در 22 بهمن و راهپیمایی های مردمی شاهد شکست این پروژه ها هم بوده ایم.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان اظهار کرد: هرچند دولت و نظام در برخی شؤون با توجه محدودیت هایی که بیگانگان با پروژه های جنگ، تحریم و ... برای ما ایجاد کرده اند، نتوانسته در تامین برخی مسائل مردم را راضی نگه دارند اما مردم آگاه به وظیفه خود عمل می کنند.

وی با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های متفاوت خاطرنشان کرد: با توجه به استقلال اقتصادی و عدم وابستگی به خارج از مرزها مطمئنا در حوزه های اقتصادی آینده ای روشن خواهیم داشت.

حجت الاسلام شفیع زاده گفت: تجربه نشان داده است همیشه موانعی پیش روی کشورهای استقلال طلب ظهور و بروز داشته اما نهایتا توام با پیشرفت های چشمگیری بوده است.

تشکیل حکومت بر پایه اسلام و ایجاد عدالت در بدنه جامعه اسلامی مهمترین هدف امام راحل بود

استاد حوزه علمیه ضمن تشریح هدف امام راحل از جریان سازی انقلاب اسلامی ابراز داشت: امام بارها و بارها در تشریح این مقوله نفی جریان استکبار وابسته به شرق و غرب و ایجاد عدالت در بین مسلمانان را به عنوان یکی از اهداف خود برای جریان سازی انقلاب اسلامی ذکر کرده اند که می توان با توجه به حساسیت های بیگانگان این نتیجه را گرفت که در این دو عرصه موفق بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همه اقشار جامعه در شکل گیری انقلاب نقش موثری داشتند و روحانیت تئوریسین انقلاب به رهبری امام راحل بود که ده سال قبل از پیروزی انقلاب در نجف شکل ریزی شده بود و در حال حاضر یکی از رسالت های حوزه و روحانیت همراهی مردم در جهت استمرار اهداف مقدس امام راحل است./811/ت302/ب1

ارسال نظرات