۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۹۷۱۷۲
آیت الله صدیقی:

غرب گرایان مانع تقویت خط تولید داخلی هستند

غرب گرایان مانع تقویت خط تولید داخلی هستند
آیت الله صدیقی گفت: غرب گرایان رانت بگیر با واردات کالا نمی خواهند شاهد تقویت خط تولید داخلی و رها شدن ایران از وابستگی به غرب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، شب گذشته در مسجد غدیر گفت: جماعت دست خداوند است.

وی افزود: رحمت خداوند با جمع است، به‌طورقطع در میان جمعیت دل‌های متصل و جان‌های عرشی وجود دارد که خداوند به خاطر آنان همگان را مشمول لطف و عنایت خویش قرار دهد؛ حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنایت الهی بود.

آیت‌الله صدیقی نابودی سلطنت 2 هزار و 500 ساله طاغوت در ایران را معجزه الهی دانست و ابراز کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب سابقه نداشت حکومتی را علما اداره کنند اما امام راحل مقتدرانه بیان داشتند که شاه باید برود نه شاه بلکه آمریکا و شوروی را هم از کشور بیرون کردند و حکومت الهی در کشور شکل گرفت.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب، بیان داشت: کودتای نوژه از توطئه‌هایی بود که در راستای نابودی انقلاب از سوی دشمنان طراحی‌شده بود که توسط یکی از اعضای کودتا اطلاعات دقیق آن لو رفت و توطئه شوم دشمنان خنثی شد.

وی درباره ماجرای طبس، عنوان کرد: اگر آمریکا بخواهد به کشور و یا نقطه‌ای حمله کند این حمله از سوی کارشناسان مختلف ارزیابی می‌شود تا پیروزی در آن قطعی باشد بنابراین نیروهایی که در کویر طبس آماده حمله بودند می‌دانستند که وضعیت هوا در آن شب بسیار مساعد خواهد بود اما تقدیر الهی چنین رقم خورد که آنان توسط ریگ‌های بیابان در آتش بسوزند و آمریکا با سرافکندگی سیاسی و جهانی جنازه سوخته نیروهایش را از ایران ببرد.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نیز معجزه الهی بود ایران با دست‌خالی و فقر تجهیزات نظامی در برابر دشمنی که در جنگ‌های کلاسیک دوره‌دیده بود و مستشاران شوروی او را کمک می‌کردند تا یک‌هفته‌ای ایران را فتح کنند به پیروزی رسید.

امام‌جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه مردم خواهان انقلاب اسلامی هستند، گفت: با توجه به شرایط کنونی و بیکاری جوانان همچنین توافقی که برخی مسؤولان با دشمنان انجام دادند تا تحریم‌ها رفع شود اما بدتر شد با همه این نابسامانی‌ها مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند انقلاب را دوست دارند و می‌دانند انقلاب به آنان عزت داده است. با این شرایطی که در این دو دوره دولت برای کشور پیش آمده انتظار نمی‌رفت مردم باصلابت و اقتدار وارد صحنه شوند؛ مردم نشان دادند می‌خواهند با همه وجود انقلاب را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه مساجد نقش بسزایی در تحقق انقلاب داشتند، ابراز کرد: انقلاب ایران با سایر انقلاب‌های جهان متفاوت بود انقلاب اسلامی ایران را یک مجتهد جامع‌الشرایط اداره می‌کرد برای همین انقلاب اسلامی بقا یافت درحالی‌که سایر انقلاب‌های جهان بیش از ده سال عمر نداشته‌اند. در انقلاب اسلامی مردم به امکانات مادی تکیه نکردند و با همه وجود به عنایت الهی و کمک اهل‌بیت(ع) اعتقاد داشتند.

آیت‌الله صدیقی تسخیر لانه جاسوسی را هم‌وزن با تسخیر کاخ سفید دانست و خاطرنشان کرد: این کاری که جوانان انجام دادند کار کمی نبود متأسفانه امروز غرب‌گرایان بااینکه همه این امور را در انقلاب مشاهده کردند اما باز باور ندارند که ملت انقلابی ایران این کارها را انجام داده‌اند ازاین‌رو همیشه رانت می‌گیرند و واردات را به این کشور گسیل می‌دارند تا مبادا با تقویت خط تولید به خودکفایی برسیم و وابستگی ما به خارج کم شود. هرکجا ما به رهبری گوش کردیم موفق شدیم مصداق بارز آن صنعت موشکی است و هر جا که تبعیت نکردیم زمین خوردیم و مثال آشکار آن صنعت مونتاژ اتومبیل است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات