۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۷۱۸۶
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛

دوره تخصصی تربیت مربی «نقد تصوف»

دوره تخصصی تربیت مربی «نقد تصوف»
حجت الاسلام زنده دل گفت: دوره تخصصی تربیت مربی «نقد تصوف» توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی عصر ویژه طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه دوره تخصصی تربیت مربی «نقد تصوف» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی عصر ویژه طلاب و مبلغان برگزار می شود، گفت: نگاه علمی و انتقادی به پدیده صوفی‌گرائی، هدف برگزاری این دوره را شکل می دهد.

وی با بیان این که طلابی می توانند در این دوره شرکت کنند که گواهی شرکت در دوره عمومی را داشته باشند افزود: داشتن سابقه تبلیغی مؤثر حداقل 100 روز، ارائه گواهی اشتغال به پایه 7 و بالاتر، ارائه تعهد تدریس در حداقل 2 دوره عمومی و قبولی در مصاحبه از دیگر شرایط پذیرش در این دوره است.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه گواهی معتبر پایان دوره به شرکت کنندگاه ارائه خواهد شد، گفت: اولویت در اعزام به عنوان مبلغ تخصصی، تدریس در دوره ها و کارگاه های نقد تصوف و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی از دیگر امتیازات شرکت در این دوره خواهد بود.

وی از مهلت ثبت نام تا پایان بهمن ماه 1397 خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09139141319 ارسال نمایند.

حجت الاسلام زنده دل در پایان گفت: جلسه تمهیدیه در اسفند ماه 1397 و شروع کلاس ها از اردیبهشت 1398 برگزار خواهد شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات