۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۹۷۱۹۰

آغاز ثبت نام ششمین مسابقه علمی کوثر

آغاز ثبت نام ششمین مسابقه علمی کوثر
مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی جامعه الزهرا از آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقه علمی کوثر ویژه طلاب سطح دو و سه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سيد محمد هادی حسینی خراسانی عنوان کرد: ششمین دوره مسابقه علمی کوثر از سوی اداره ارزشیابی تحصیلی و مسابقات علمی ویژه طلاب سطح دو و سه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی تصریح کرد: این مسابقه ویژه طلاب جاری ایرانی و بین الملل در مقاطع تحصیلی سطح۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی است، همچنین فارغ التحصیلان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

حسینی خراسانی به موضوعات هر مقطع تحصیلی اشاره کرد و گفت: طلاب سطح دو می‌توانند در یکی از ۶ موضوع صرف، احکام، فقه، نحو، منطق و یا اصول شرکت کنند، همچنین طلاب سطح سه می‌توانند در موضوع ادبیات عرب به رقابت بپردازند.

وی با تصریح بر اینکه هر طلبه مجاز به شرکت در یکی از موضوعات است، افزود: زمان ثبت نام در این مسابقه از امروز ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و تا روز سه شنبه ۳۰ بهمن به مدت یک هفته ادامه دارد.

مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و ارزشیابی معاونت آموزشی تربیتی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سامانه دانش‌پژوهان به نشانی http://student.jz.ac.ir/strcss/Authenticate.php مراجعه کنند، همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان از ۱۱ تا ۱۳ اسفند فراهم شده است.

حسینی خراسانی عنوان کرد: آزمون ششمین مسابقه علمی کوثر روز پنجشنبه ۲۲ فروردین در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و برخی شهرستان در صورت رسیدن متقاضیان به حد نصاب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد نشاط و رقابت علمی و شناسایی استعدادهای برتر در موضوعات مختلف است که نفرات برتر هر بخش از مزایای مختلف از جمله دریافت جوایز، اولویت جذب در مدرسه علمیه کوثر یا اولویت جهت تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار خواهند شد./829/د102/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات