۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۷۱۹۹
در نامه ای به مسؤولان حوزه مطرح شد؛

درخواست ۷ هزار نفر از طلاب و اساتید حوزه برای تجمع درباره معیشت مردم و FATF

درخواست ۷ هزار نفر از طلاب و اساتید حوزه برای تجمع درباره معیشت مردم و FATF
طلاب و اساتید حوزه در نامه ای به مسؤولان عالی حوزه خواستار پرپایی تجمع در فیضیه در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با لوایح استعماری موسوم به FATF شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ۷۲۷۱ نفر از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در نامه ای به مسؤولان عالی حوزه خواستار پرپایی تجمع در فیضیه در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با لوایح استعماری موسوم به FATF شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

رییس محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دبیر و اعضای محترم شورای عالی حوزه های علمیه

مدیر محترم حوزه های علمیه سراسر کشور آیه الله اعرافی دامت برکاته

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب اسلامی حجة الاسلام و المسلمین مروی زید عزه

با سلام و تحیات و تسلیت شهادت ام الائمة النجباء حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز ایام الله دهه فجر و آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایات خداوند متعال، ائمه معصومین علیهم السلام، هدایت های پیامبر گونه حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و خلف صالح ایشان امام خامنه ای حفظه الله تعالی و مجاهدت های علمای راستین و ایثارگری های شهدای والا مقام و مردم نجیب و عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی با هدف تحقق آرمانها و ارزش های متعالی الهی وانسانی شکل گرفته است.

امروز انقلاب اسلامی ایران در شرایط مشابه با فتح بدر و خیبر قرار گرفته و زمینه تحقق ارزشهای اسلامی و بیداری جهانی بیش از پیش هموار گردیده است؛ اما متاسفانه عده ای وابسته، از نفس افتاده و دنیا طلب نجومی خوار با گروگان گرفتن معیشت مردم و القاء بن بست، تنها راه حل مشکلات کشور را تسلیم محض در برابر نسخه های نظام استکبار معرفی کرده و بدنبال تغییر ماهیت قدسی و وحیانی نظام اسلامی میباشند؛ لذا حامیان این رویکرد ذلت آفرین، با اقدامات و برنامه هایی دقیق، متعمدانه موجب بروز مشکلات سخت برای کشور بویژه در مسایل معیشتی مردم شده اند؛ این وضعیت حاصل خیانت نفوذی ها در تغییر دستگاه محاسباتی مسئولان و مردم، عدم اعتناء به ظرفیتها و توانمندی های داخلی و مردمی، واردات بی رویه و تضعیف تولید ملی؛ عدم اجرای پیمانهای پولی دو جانبه و چند جانبه و ... میباشد.

در ادامه این رویکرد باطل و ناکارآمد، غربگرایان لیبرال، پس از تجربه تلخ خسارت محض برجام  که حاصلی جز کوچکتر کردن سفره ی مردم در کنار تخریب تاسیسات هسته ای؛ یکی از مهمترین مولفه های قدرت و امنیت ملی نداشت؛ اکنون به دنبال تحمیل خسارت محض دیگری به مراتب خطرناک تر از برجام، با عنوان کنوانسیون های بین المللی همچون پالرمو وCFT می باشند. بر اساس نامه ی چهل تن از کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در امور اقتصادی، حقوقی، سیاسی و بین الملل خطاب به ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، پذیرش این کنوانسیون های استعماری موجب اشراف اطلاعاتی دشمن بر نظام بانکی و مالی کشور، إعمال دقیق تر تحریم ها در آینده، بسته شدن راه های دور زدن تحریم ها، افزایش قیمت ارز و سخت تر شدن معیشت مردم، نقض حاکمیت ملی و زمینه ساز مداخله ی بیگانگان در امور کشور و مخدوش شدن استقلال سیستم قضایی کشور و . . .  خواهد گردید.

لذا در راستای حمایت از فرامین حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی، مواضع مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، علماء، ریاست و اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، اساتید انقلابی سطوح عالی و خارج و مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء و تشکلهای حوزوی در مورد تقویت اقتصاد کشور و حل مشکلات معیشتی مردم، مخالفت با پذیرفتن لوایح استعماری چون پالرمو و CFT و حاکمیت نهاد استعماری FATF بر مقدرات اقتصادی و قضائی کشور، اینجانبان امضاء کنندگان ذیل  خواهان برگزاری تجمع بزرگ حوزویان به منظور اعلام حمایت از حقوق اساسی و اعتراض به گروگان گرفتن معیشت مردم توسط جریان سازش با استکبار و مخالفت رسمی با تصویب لوایح کنوانسیون های استعماری همچون لوایح استعماری (پالرمو و  CFT )  می باشیم.

بدین منظور از شما سروران ارجمند خواهان برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در زمان چهارشنبه 24/11/1397 ساعت 10 صبح، مدرسه مبارکه فیضیه و سخنرانی یکی از مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و حضرات آیات محمد یزدی، سید احمد خاتمی، سیفی مازندرانی، اعرافی، محسن اراکی دامت برکاتهم می باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

طلاب،فضلا و اساتید حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات