۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۹۷۲۰۰

کلنگ پروژه مجتمع چند منظوره آستان قدس در اهواز به زمین زده شد

کلنگ پروژه مجتمع چند منظوره آستان قدس در اهواز به زمین زده شد
مراسم کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
حجت الاسلام دانیال اریکه، معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: مراسم کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان اظهار داشت: پروژه مجتمع چند منظوره آستان قدس رضوی در اهواز کاربری‌های فرهنگی، درمانی، ورزشی، آموزشی، مذهبی خواهد داشت و قرار بر آن شد تا در غرب اهواز (اتوبان شهید علی هاشمی جاده خرمشهر) احداث شود.

حجت الاسلام اریکه بیان داشت: این مجتمع جهت مصارف عام المنفعه و خدمت به محرومان و بی بضاعت ساخته خواهد شد که پیش بینی ما بر آن است تا سه سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی با بیان اینکه مجتمع در مساحت ۱۰ هزار متر ساخته خواهد شد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از طریق ویدئو کنفرانس عنوان داشت که خدمت به مردم ولایتمدار خوزستان وظیفه همه دولتمردان و مسؤولان است و بنده مصمم به خدمت برای مردم عزیز خوزستان هستم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات